בקשה | תוכנה לניהול מסכים באירועים
-
@cannon אמר בבקשה | תוכנה לניהול מסכים באירועים:
@liy אמר בבקשה | תוכנה לניהול מסכים באירועים:
באירוע
כוונתך בLIVE?
לא.
מצאתי משהו. OBS Studio -
@cannon אמר בבקשה | תוכנה לניהול מסכים באירועים:
@liy אמר בבקשה | תוכנה לניהול מסכים באירועים:
באירוע
כוונתך בLIVE?
לא.
מצאתי משהו. OBS Studio -
@liy
OBS Studio די טוב אבל גם די בסיסי (יותר לשידורים חיים ביוטיוב וכאלה), אם אתה צריך אופציות מתקדמות, זה VMIX או Resolume Arena -
@liy
OBS Studio די טוב אבל גם די בסיסי (יותר לשידורים חיים ביוטיוב וכאלה), אם אתה צריך אופציות מתקדמות, זה VMIX או Resolume Arena@מושיקו-2000 אמר בבקשה | תוכנה לניהול מסכים באירועים:
Resolume Arena
מישהו יכול להוריד לי ולהעלות למג׳יקוד עם כוכביות?
חסום פשוט בנטפרי.
https://dd5sgwxv3xok.cloudfront.net/Resolume_Arena_7_12_1_rev_15322_Installer.dmg -
@מושיקו-2000 אמר בבקשה | תוכנה לניהול מסכים באירועים:
Resolume Arena
מישהו יכול להוריד לי ולהעלות למג׳יקוד עם כוכביות?
חסום פשוט בנטפרי.
https://dd5sgwxv3xok.cloudfront.net/Resolume_Arena_7_12_1_rev_15322_Installer.dmg@liy
א. זה לא פריצה זה דמו, רצית דמו בכ"ז?
ב. אתה על מק? (לפחות לפי הקובץ שהורדת כן. ואני לא ממכיר פריצה למק לא ב VMIX ולא ב Resolume Arena) -
@liy
א. זה לא פריצה זה דמו, רצית דמו בכ"ז?
ב. אתה על מק? (לפחות לפי הקובץ שהורדת כן. ואני לא ממכיר פריצה למק לא ב VMIX ולא ב Resolume Arena)@מושיקו-2000 אמר בבקשה | תוכנה לניהול מסכים באירועים:
@liy
א. זה לא פריצה זה דמו, רצית דמו בכ"ז?
ב. אתה על מק? (לפחות לפי הקובץ שהורדת כן. ואני לא ממכיר פריצה למק לא ב VMIX ולא ב Resolume Arena)אני אעבוד על OBS זה לא איזה אירוע מטורף...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות