בעיה | נעלם לי קבצים מכרטיס sd
-
@טוב-מאוד אני זמין עכשיו
@מתכנת-חובב אשמח מאוד אם תוכל לכתוב לי באיזה שעה יש לך זמן כי אני לא כל הזמן על המחשב.
-
@טוב-מאוד זה די פשוט לכאורה. הקבצים מוגדרים כקבצי מערכת והם מוסתרים.
ישנה פקודה שמגלה אותם, או לחילופין תוכנה. -
@מתכנת-חובב אשמח מאוד אם תוכל לכתוב לי באיזה שעה יש לך זמן כי אני לא כל הזמן על המחשב.
-
@טוב-מאוד אני זמין עכשיו
@מתכנת-חובב אני גם
-
@מתכנת-חובב אני גם
-
@טוב-מאוד אני זמין עכשיו
-
-
@טוב-מאוד מסובך לי להוריד עכשיו
@מתכנת-חובב איך אתה רוצה להתחבר?
-
@מתכנת-חובב איך אתה רוצה להתחבר?
-
@מתכנת-חובב 552 646 506 זה הקוד
-
@מתכנת-חובב 552 646 506 זה הקוד
-
@טוב-מאוד תאשר לי להתחבר (בכפתור הירוק בתוכנה)
@מתכנת-חובב התוכנה שעובדת עכשיו היא משחזרת את כל הקבצים?
-
@טוב-מאוד תודיע לי כשהתוכנה תגמור (אם תצטרך עזרה באותו שלב)
@טוב-מאוד אמר בבעיה | נעלם לי קבצים מכרטיס sd:
@מתכנת-חובב התוכנה שעובדת עכשיו היא משחזרת את כל הקבצים?
כן (למעשה היא מתקנת ולא משחזרת אבל לא משנה)
-
@טוב-מאוד תודיע לי כשהתוכנה תגמור (אם תצטרך עזרה באותו שלב)
@טוב-מאוד אמר בבעיה | נעלם לי קבצים מכרטיס sd:
@מתכנת-חובב התוכנה שעובדת עכשיו היא משחזרת את כל הקבצים?
כן (למעשה היא מתקנת ולא משחזרת אבל לא משנה)
@מתכנת-חובב התוכנה שאלה משהו וזה נראה שזה התחיל מהתחלה
-
@מתכנת-חובב התוכנה שאלה משהו וזה נראה שזה התחיל מהתחלה
-
@טוב-מאוד אני יכול להתחבר שוב ?
@מתכנת-חובב בכיף
תודה רבה -
@טוב-מאוד אני יכול להתחבר שוב ?
@מתכנת-חובב אין עליך!
תודה רבה.
עזרת לי מאוד!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות