בעיה | הגישה לאינטרנט חסומה
-
@Yanky אמר בבעיה | הגישה לאינטרנט חסומה:
@הבוס-הגדול
תריץ כאדמין ipconfig /flushdns && ipconfig /release && ipconfig /renew (זה מנקה )וגם netsh advfirewall reset (מאפס חומת אש)
אין סברא שיעזור, כי הבעיה קורית בשני התקנות וכונני ווינדוס נפרדים, אך מנסה בכל זאת.....
@הבוס-הגדול תנסה לשנות dns בהגדרות
ל 1.1.1.1
1.0.0.1
ב ipv4 -
@הבוס-הגדול
תריץ כאדמין ipconfig /flushdns && ipconfig /release && ipconfig /renew (זה מנקה )וגם netsh advfirewall reset (מאפס חומת אש)
@Yanky אמר בבעיה | הגישה לאינטרנט חסומה:
@הבוס-הגדול
תריץ כאדמין ipconfig /flushdns && ipconfig /release && ipconfig /renew (זה מנקה )וגם netsh advfirewall reset (מאפס חומת אש)
לא עזר
-
@Yanky אמר בבעיה | הגישה לאינטרנט חסומה:
@הבוס-הגדול
תריץ כאדמין ipconfig /flushdns && ipconfig /release && ipconfig /renew (זה מנקה )וגם netsh advfirewall reset (מאפס חומת אש)
לא עזר
-
@הבוס-הגדול תנסה לשנות dns בהגדרות
ל 1.1.1.1
1.0.0.1
ב ipv4@elazar אמר בבעיה | הגישה לאינטרנט חסומה:
@הבוס-הגדול תנסה לשנות dns בהגדרות
ל 1.1.1.1
1.0.0.1
ב ipv4כעת זה עומד על מצב אוטומטי, לשנות את החלק השני למה שכתבת?

-
@elazar אמר בבעיה | הגישה לאינטרנט חסומה:
@הבוס-הגדול תנסה לשנות dns בהגדרות
ל 1.1.1.1
1.0.0.1
ב ipv4כעת זה עומד על מצב אוטומטי, לשנות את החלק השני למה שכתבת?

@הבוס-הגדול אמר בבעיה | הגישה לאינטרנט חסומה:
כעת זה עומד על מצב אוטומטי, לשנות את החלק השני למה שכתבת?
כן
-
@הבוס-הגדול אמר בבעיה | הגישה לאינטרנט חסומה:
כעת זה עומד על מצב אוטומטי, לשנות את החלק השני למה שכתבת?
כן
@elazar טוב, אני חייב לזוז, אכתוב בהמשך הערב מה היו התוצאות, אבל ככל הנראה מריח לי בעיית חומרה
-
@elazar טוב, אני חייב לזוז, אכתוב בהמשך הערב מה היו התוצאות, אבל ככל הנראה מריח לי בעיית חומרה
@הבוס-הגדול ליבדוק מנהל התקנים ואולי תעלה צילומסך (זה נשמע שתיסתדר לבד אבל אם לא יש בפורום תוכנות שמחפשות דרייברים).
-
@elazar טוב, אני חייב לזוז, אכתוב בהמשך הערב מה היו התוצאות, אבל ככל הנראה מריח לי בעיית חומרה
-
@הבוס-הגדול
בהצלחה
בכ"א אם הבעייה היא בשתי מערכות שונות אז זה נשמע כמו שאתה אומר שזה קשור לכרטיס רשת
יתכן ש rollback או עדכון מקומי (כי אונליין לא יעבוד ) לדרייבר יעזור@Yanky אמר בבעיה | הגישה לאינטרנט חסומה:
יתכן ש rollback או עדכון מקומי (כי אונליין לא יעבוד ) לדרייבר יעזור
כלומר?
-
@Yanky אמר בבעיה | הגישה לאינטרנט חסומה:
יתכן ש rollback או עדכון מקומי (כי אונליין לא יעבוד ) לדרייבר יעזור
כלומר?
@הבוס-הגדול
כשאתה הולך להתקנים, ומגיע להתקן דנן, לחצן ימני יש מאפיינים, שם אתה הולך לדרייבר ושם לפעמים יש אפשרות להחזיר אחורה לדרייבר הקודם
(באגלית ROLLBACK = להחזיר אחורה)
ואם אין אפשרות כזאת אז יש "עדכון דרייבר" ואז באופן ידני אתה יכול לחפש במחשב -
Y Yanky התייחס לנושא זה ב
-
Y Yanky התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות