בקשת מידע | עזרה בפיענוח דו"ח S.M.A.R.T
-
@mitlamed אמר בבקשת מידע | עזרה בפיענוח דו"ח S.M.A.R.T:
אבל איני יודע איך להעלות את הנתונים
כמו שהעלית את התמונה כאן https://mitmachim.top/post/519587 מה הבעיה?
@קינג-קומפיוטר
זה תיקיה שהמחשב שומר ולא תמונה. -
@קינג-קומפיוטר
זה תיקיה שהמחשב שומר ולא תמונה.@mitlamed אמר בבקשת מידע | עזרה בפיענוח דו"ח S.M.A.R.T:
השאלה האם יש משהו ספציפי שאני יכול לבוא אתו כדי לממש את האחריות.
לא חושב
@mitlamed אמר בבקשת מידע | עזרה בפיענוח דו"ח S.M.A.R.T:
זה תיקיה שהמחשב שומר ולא תמונה.
ובעברית (או אנגלית) ?
-
@mitlamed אמר בבקשת מידע | עזרה בפיענוח דו"ח S.M.A.R.T:
השאלה האם יש משהו ספציפי שאני יכול לבוא אתו כדי לממש את האחריות.
לא חושב
@mitlamed אמר בבקשת מידע | עזרה בפיענוח דו"ח S.M.A.R.T:
זה תיקיה שהמחשב שומר ולא תמונה.
ובעברית (או אנגלית) ?
@משחזר-מידע
תיקיה עם הרב קבצים שנפתחים באקסל -
@mitlamed אמר בבקשת מידע | עזרה בפיענוח דו"ח S.M.A.R.T:
השאלה האם יש משהו ספציפי שאני יכול לבוא אתו כדי לממש את האחריות.
לא חושב
@mitlamed אמר בבקשת מידע | עזרה בפיענוח דו"ח S.M.A.R.T:
זה תיקיה שהמחשב שומר ולא תמונה.
ובעברית (או אנגלית) ?
@משחזר-מידע
ראשית, תודה על העזרה [אני לא יכול לעשות לייקים] , אני מבין מדבריך שהדיסק תקין וכנראה הבעיה היא ממקום אחר. -
@משחזר-מידע
ראשית, תודה על העזרה [אני לא יכול לעשות לייקים] , אני מבין מדבריך שהדיסק תקין וכנראה הבעיה היא ממקום אחר.@mitlamed אמר בבקשת מידע | עזרה בפיענוח דו"ח S.M.A.R.T:
אני מבין מדבריך שהדיסק תקין וכנראה הבעיה היא ממקום אחר
איפה הוא כתב את זה?
-
@mitlamed אמר בבקשת מידע | עזרה בפיענוח דו"ח S.M.A.R.T:
אני מבין מדבריך שהדיסק תקין וכנראה הבעיה היא ממקום אחר
איפה הוא כתב את זה?
-
@mitlamed אמר בבקשת מידע | עזרה בפיענוח דו"ח S.M.A.R.T:
השאלה האם יש משהו ספציפי שאני יכול לבוא אתו כדי לממש את האחריות.
לא חושב
@mitlamed אמר בבקשת מידע | עזרה בפיענוח דו"ח S.M.A.R.T:
השאלה האם יש משהו ספציפי שאני יכול לבוא אתו כדי לממש את האחריות.
תלך לחנות שקנית את הדיסק תגיד להם שהמערכת הפעלה עושה בעיות
שלחת את המחשב לטכנאי והוא אמר שהבעיה בדיסק
שהם יעשו את הבדיקות שלהם ויחליטו אם הם רוצים להחליף לך, זה כבר תלוי בשירות שלהם -
@mitlamed אמר בבקשת מידע | עזרה בפיענוח דו"ח S.M.A.R.T:
השאלה האם יש משהו ספציפי שאני יכול לבוא אתו כדי לממש את האחריות.
לא חושב
-
@צור איך הגעת למסקנה שהדיסק הושחת?
-
@mitlamed אמר בבקשת מידע | עזרה בפיענוח דו"ח S.M.A.R.T:
השאלה האם יש משהו ספציפי שאני יכול לבוא אתו כדי לממש את האחריות.
תלך לחנות שקנית את הדיסק תגיד להם שהמערכת הפעלה עושה בעיות
שלחת את המחשב לטכנאי והוא אמר שהבעיה בדיסק
שהם יעשו את הבדיקות שלהם ויחליטו אם הם רוצים להחליף לך, זה כבר תלוי בשירות שלהם@קינג-קומפיוטר אמר בבקשת מידע | עזרה בפיענוח דו"ח S.M.A.R.T:
שהם יעשו את הבדיקות שלהם ויחליטו אם הם רוצים להחליף לך
על פי הספר...
בכדי להיות זכאי להחלפת דיסק צריך שזה לא יעבור את המבחן של תוכנת היצרן
ולמרות שהדיסק נטחן והפך לטחינה עם דוח כזה אני לא רואה איך לא יעבור את המבחן -
@צור איך הגעת למסקנה שהדיסק הושחת?
@קינג-קומפיוטר
@משחזר-מידע אמר בבקשת מידע | עזרה בפיענוח דו"ח S.M.A.R.T:לא נראה לי שאני קונה את זה
מה זה שרת ?
נכתב כבר על הדיסק הזה 4.347 טרה
קנית דיסק או מטחנה ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות