בירור | באקסל הפרש בתאריך עברי
-
יש לי אקסל עם שמות ותאריכי לידה, ואני רוצה לחשב מתי כל אחד לדוגמא נהיה 22 וחודש,
בתאריך לועזי עושים כך:=DATE(YEAR(E2)+22,MONTH(E2)+2,DAY(E2)+0)השאלה אם אפשר לחשב בדרך כל שהוא בתאריך עברי?
-
יש לי אקסל עם שמות ותאריכי לידה, ואני רוצה לחשב מתי כל אחד לדוגמא נהיה 22 וחודש,
בתאריך לועזי עושים כך:=DATE(YEAR(E2)+22,MONTH(E2)+2,DAY(E2)+0)השאלה אם אפשר לחשב בדרך כל שהוא בתאריך עברי?
@שמח-לשמוע אפשר להפוך כל תאריך לועזי שמוצג לתאריך עברי עם:
ExcelPlus.xlam
צריך לבחור: נוסחאות>תאריך עברי
בסוגריים להכניס את התא הלועזי -
@שמח-לשמוע אפשר להפוך כל תאריך לועזי שמוצג לתאריך עברי עם:
ExcelPlus.xlam
צריך לבחור: נוסחאות>תאריך עברי
בסוגריים להכניס את התא הלועזילא הבנתי איך זה עוזר לחישוב שלי.
איך אני מוסיף חודשים ושנים לתאריך עברי.
הרי 22 שנה וכמה חודשים של לועזי זה תאריך אחר מעברי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות