בקשה | למישהו יש ISO של גרסת הבטא של 22H? (פתוח בנטפרי)
-
@ישיביש אמר בבקשה | למישהו יש ISO של גרסת הבטא של 22H?:
ניסיתי דרך האינסיידר במחשב אבל הוא אומר שהמחשב לא נתמך...
multi_creatingISO_22621.105_he-il_amd64-HOME.cmd
multi_creatingISO_22621.105_he-il_amd64_PRO.cmd
[מקור]@יוסי-מחשבים זה יעבוד בנטפרי? כי ניסיתי משהו דומה ולא בדיוק עבד כמו שצריך
-
@יוסי-מחשבים זה יעבוד בנטפרי? כי ניסיתי משהו דומה ולא בדיוק עבד כמו שצריך
@ישיביש אמר בבקשה | למישהו יש ISO של גרסת הבטא של 22H? (פתוח בנטפרי):
@יוסי-מחשבים זה יעבוד בנטפרי? כי ניסיתי משהו דומה ולא בדיוק עבד כמו שצריך
לא ניסתי, אבל תוכל לבקש מהם במערכת פניות שיפתחו (תוריד תוך כדי הקלטת תעבורה)
-
@ישיביש אמר בבקשה | למישהו יש ISO של גרסת הבטא של 22H? (פתוח בנטפרי):
@יוסי-מחשבים זה יעבוד בנטפרי? כי ניסיתי משהו דומה ולא בדיוק עבד כמו שצריך
לא ניסתי, אבל תוכל לבקש מהם במערכת פניות שיפתחו (תוריד תוך כדי הקלטת תעבורה)
@יוסי-מחשבים אני מנסה עכשיו בינתיים נראה טוב.
תודה רבה!
עדכון: זה נתקע... אולי יש לך קישור להורדה ישירה של ISO? -
@יוסי-מחשבים אני מנסה עכשיו בינתיים נראה טוב.
תודה רבה!
עדכון: זה נתקע... אולי יש לך קישור להורדה ישירה של ISO? -
מצאתי קישור אבל הוא חסום, מישהו יכול לשלוח לבדיקה?
https://tmp.link/link/file?ukey=629fab9c865f4 -
י ישיביש סימן נושא זה כשאלה ב
-
מצאתי קישור אבל הוא חסום, מישהו יכול לשלוח לבדיקה?
https://tmp.link/link/file?ukey=629fab9c865f4 -
תעתיק את הלינק לכרטיסייה חדשה ותחבר את הרווח באמצע
https://send.magicode.me/send-file/file/ 6b1a14a47b5713e9406520df8cc226e55af66ec2/view
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות