שירות תא קולי בחברות בהם אין תא קולי בחינם!!!
-
@אהרן-שובקס קודם כל יפה מאד המדריך, אבל אני ממליץ על הגדרות אחרות מכיוון שבמה שכתבת יש כמה חסרונות
- מכיוון שההגדרה של השלוחה הראשית היא תפריט אז מי שיתקשר ישמע את הודעת "מערכת זו הוקמה..." לפני שיעבור אוטומטית לשלוחה 1
- לבקש מאדם שמתקשר להקיש סולמית 2 בסיום ההקלטה זה קצת מסרבל
ולכן אני ממליץ על הגדרות אחרות (קצת ארוך אבל עדיף)
לפתוח שלוחה של הוספה לרשימת צנתוקים ולהוסיף את מספר הטלפון שיקבל את הצנתוק
ההגדרה היאtype=tzintuk list_tzintuk=1
(לאחר שהוספנו את מספר הטלפון לרשימת הצנתוקים ניתן לבטל את השלוחה שעשינו לשם כך)
לאחר מכן להגדיר בשלוחה הראשית את ההגדרות הבאות
type=playfile playfile_000_control_play_noop=yes playfile_000_control_play_#=go_to_folder playfile_control_play_#_goto=4 play_beep=no playfile_end_goto=1 check_template_filter=1 check_template_filter_active_go_to=/0 check_template_filter_blocked_enter=yes check_template_filter_none_enter=yes check_template_filter_error_enter=yes
בשלוחה זו יש להעלות קובץ "הגעתם לתא הקולי וכו' ניתן להשאיר הודעה לאחר השמע הצליל" יש לוודא שהשם של הקובץ הוא 000
בנוסף יש להעלות קובץ שקט ולשנות את שמו ל-M1005להגדיר בשלוחה 1 הפעלת צנתוק
ההגדרה היאtype=tzintuk list_tzintuk=1 tzintuk_end=/2 tzintuk_admin=yes run_tzintuk_automat=yes
יש להעלות קובץ שקט לשלוחה ולשנות את שמו ל-M3338
להגדיר בשלוחה 2 הקלטת הודעה
ההגדרה היאtype=record hangup_insert_file=yes record_ok=# say_record_number=no say_record_menu=no record_end_goto=/3 emeil_send=yes email_title=כאן ניתן להגדיר את כותרת המייל
יש להעלות קובץ שקט לשלוחה ולשנות את שמו ל-M1012
להגדיר בשלוחה 3 ניתוק שיחה
ההגדרה היאtype=hangup
להגדיר בשלוחה 4 מעבר לניהול
ההגדרה היאtype=go_to_folder go_to_folder=/0 password=password_admin
להגדיר בשלוחה 0 שמיעת ההודעות
ההגדרה היאtype=playfile folder_to_play=/2 playfile_end_goto=/0 admin_options_open=yes
בנוסף את מספר הטלפון יש להוסיף לרשימת התפוצה תחת לשונית "שיגור הודעות"
בעת שמיעת ההודעות ניתן להקיש 7 ולשמוע מי הקליט וכו'
בהצלחה -
@מרכז אמר בשירות תא קולי בחברות בהם אין תא קולי בחינם!!!:
הבעיה מתחילה בפלאפון וברמי לוי שאין אפשרות לבצע הפניה לנייח בקו כשר...
דיברו כבר על הנושא הזה פה:
https://mitmachim.top/topic/4075/שירות-תא-קולי-בחברות-בהם-אין-תא-קולי?_=1587248131075 -
@edb1997 אמר בשירות תא קולי בחברות בהם אין תא קולי בחינם!!!:
@אהרן-שובקס קודם כל יפה מאד המדריך, אבל אני ממליץ על הגדרות אחרות מכיוון שבמה שכתבת יש כמה חסרונות
- מכיוון שההגדרה של השלוחה הראשית היא תפריט אז מי שיתקשר ישמע את הודעת "מערכת זו הוקמה..." לפני שיעבור אוטומטית לשלוחה 1
- לבקש מאדם שמתקשר להקיש סולמית 2 בסיום ההקלטה זה קצת מסרבל
שתי הדברים האלה תוקנו למעלה איזה עוד בעיות יש בהגדרות שאני הבאתי?
-
@אהרן-שובקס
את בעיה 1 לא פתרת כי עדיין מי שמתקשר ישמע "מערכת זו הוקמה וכו'" (תבדוק אותי)
קיימת בעיה נוספת שאם המתקשר ניתק ולא הקיש סולמית אז לא נשלח צנתוק (כי השלוחה של הצנתוק זה רק לאחר שהקיש סולמית ושמע "ההודעה הוקלטה בהצלחה")
לכן אני ממליץ על ההגדרות כמו שכתבתי -
@aiib אמר בשירות תא קולי בחברות בהם אין תא קולי בחינם!!!:
כל הפטנטים האלו עובדים רק אם המספר של ימות המשיח שלי לא חסום נכון?!
כמובן וכמובן
-
פוסט זה נמחק!
-
@davd אמר בשירות תא קולי בחברות בהם אין תא קולי בחינם!!!:
@jhho-euri מתקשרים ל 0773137770, ובשלוחה 3 ניתן לפתוח קו.
או אם רוצים מספר שכרגע בוודאי פתוח לקומה הכשרה ניתן לקנות בשלוחה 11
תודה רבה
-
@jhho-euri 1 @davd !
שתהיו לי בריאים! הקפצהX6!
@צוות-פיקוח ! -
@jhho-euri אמר בשירות תא קולי בחברות בהם אין תא קולי בחינם!!!:
@שלמה123 לא הבנתי מה שרצית
חבל... תקרא את חוקי הפורום... .
-
@שלמה123 אמר בשירות תא קולי בחברות בהם אין תא קולי בחינם!!!:
@jhho-euri אמר בשירות תא קולי בחברות בהם אין תא קולי בחינם!!!:
@שלמה123 לא הבנתי מה שרצית
חבל... תקרא את חוקי הפורום... .
הקיצור לא לכפול את הנושא נכון?