מצב מודם בנוקיה 208
-
שלום יש לי מכשיר נוקיה 208 שבשביל להתחבר לכל מיני תוכנות כגון mobimb וכיו"ב צריך לשים אותו על מצב מודם ומשום מה בחלק מהמחשבים שאני מכניס אותו הוא כותב בהתחלה אין תשובה ממארח ואז הוא מבקש ממני שאני אכתוב אפשרות חיבור וכשאני מגדיר מצב מודם המחשב משום מה לא קולט את הפלאפון ורק בלוח הבקרה הוא מראה לי את הפלאפון כשיש לידו סמל של שגיאה והוא לא פותר לי את הבעיה אם מישהו מכיר את הבעיה או שיודע פתרון אשמח לקבל תשובה
-
שלום יש לי מכשיר נוקיה 208 שבשביל להתחבר לכל מיני תוכנות כגון mobimb וכיו"ב צריך לשים אותו על מצב מודם ומשום מה בחלק מהמחשבים שאני מכניס אותו הוא כותב בהתחלה אין תשובה ממארח ואז הוא מבקש ממני שאני אכתוב אפשרות חיבור וכשאני מגדיר מצב מודם המחשב משום מה לא קולט את הפלאפון ורק בלוח הבקרה הוא מראה לי את הפלאפון כשיש לידו סמל של שגיאה והוא לא פותר לי את הבעיה אם מישהו מכיר את הבעיה או שיודע פתרון אשמח לקבל תשובה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות