בירור | האם CLIP STUDIO עולה כסף?
-
@מתכנת-חובב זה מה שיוצא לי

-
@Animita יש לך תוכנה לחילוץ קבצים ?
@מתכנת-חובב של זיפ?
-
@מתכנת-חובב זה מה שיוצא לי

@Animita זה לא HTML זה RAR צריך רק לפתוח אותו עם תוכנה כמו ZIP-7 ולא עם vs code ...
-
@Animita זה לא HTML זה RAR צריך רק לפתוח אותו עם תוכנה כמו ZIP-7 ולא עם vs code ...
@מושיקו-2000 אבל כשניסיתי לפתוח עם זיפ ולהוציא הוא לא נפתח לי
-
@מושיקו-2000 אבל כשניסיתי לפתוח עם זיפ ולהוציא הוא לא נפתח לי
@Animita עם איזה תוכנת חילוץ? תנסי עם ZIP-7
-
@Animita עם איזה תוכנת חילוץ? תנסי עם ZIP-7
@מושיקו-2000 יש לי את BREEZIP
-
@מושיקו-2000 יש לי את BREEZIP
@Animita
מה הכוונה "לא נתן" ? בקש סיסמה? כתב שגיאה? -
@Animita
מה הכוונה "לא נתן" ? בקש סיסמה? כתב שגיאה?@מושיקו-2000 זה מה שזה עשה

-
@מושיקו-2000 זה מה שזה עשה

@Animita נראה שיש בעיה באחד הקבצים בתוכנת חילוץ תתקיני מחדש או תתקיני תוכנה אחרת (ממליץ על התוכנה שכתבתי קודם)
עריכה: כעת אני רואה שהשגיאה ב CLIP STUDIO ולא בתוכנת החילוץ כנראה שהאנטי
וירוס הסגיר את הקובץ boost_thead
מאמין שמתכנת חובב כבר יסתדר עם זה -
@מושיקו-2000 יש לי את BREEZIP
@Animita אמר בבירור | האם CLIP STUDIO עולה כסף?:
@מושיקו-2000 יש לי את BREEZIP
תשתמשו בזיפ7 או בווינראר
-
@מושיקו-2000 זה מה שזה עשה

-
@מתכנת-חובב 490916655
-
@מתכנת-חובב 490916655
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות