בקשה | מעונין ללמוד בניית גירסה
-
אני מעוניין ללמוד איך צורבים גירסה איך בונים וכו' הכל אם יש פה מישהו שמוכן ללמד או שיש סרטונים אשמח מאד תודה רבה
-
@mefateach גם לא בתשלום?
-
@mefateach גם לא בתשלום?
@שעון-חול אמר בבקשה | מעונין ללמוד:
@mefateach גם לא בתשלום?
אני לא מכיר
@שעון-חול אמר בבקשה | מעונין ללמוד:
אני מעוניין ללמוד איך צורבים גירסה איך בונים וכו' הכל אם יש פה מישהו שמוכן ללמד או שיש סרטונים אשמח מאד תודה רבה
התשובה לזה היא בערך אותה תשובה פה (הסוף לא לגמרי קשור לכאן)
גם אם יהיה בתשלום, אין כזה דבר ללמוד הכל... אתה צריך להגדיר לעצמך מה אתה רוצה ללמוד (אולי גם את זה צריך ללמוד...) עריכת קוד פתוח/ Reverse engineering (הינדוס לאחור) קושחה קיימת וכו,
-
@שעון-חול אמר בבקשה | מעונין ללמוד:
@mefateach גם לא בתשלום?
אני לא מכיר
@שעון-חול אמר בבקשה | מעונין ללמוד:
אני מעוניין ללמוד איך צורבים גירסה איך בונים וכו' הכל אם יש פה מישהו שמוכן ללמד או שיש סרטונים אשמח מאד תודה רבה
התשובה לזה היא בערך אותה תשובה פה (הסוף לא לגמרי קשור לכאן)
גם אם יהיה בתשלום, אין כזה דבר ללמוד הכל... אתה צריך להגדיר לעצמך מה אתה רוצה ללמוד (אולי גם את זה צריך ללמוד...) עריכת קוד פתוח/ Reverse engineering (הינדוס לאחור) קושחה קיימת וכו,
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
️)