בקשת מידע | עוצמת שיחה
-
@IBY יש לך גרסה של שלום כהן. אין לו פתוח להתקנות.
@Ykingsmart אמר בבקשת מידע | עוצמת שיחה:
@IBY יש לך גרסה של שלום כהן. אין לו פתוח להתקנות.
אני חושב שזה של יהודה ולא של שלום כהן
לי יש כזה גרסה וזה פתוח להתקנות -
@IBY אמר בבקשת מידע | עוצמת שיחה:
@פקז תודה רבה אני אבדוק את זה
אין מה לבדוק. זה apks כך שודאי זה לא מתאים.
-
@IBY אמר בבקשת מידע | עוצמת שיחה:
@פקז תודה רבה אני אבדוק את זה
אין מה לבדוק. זה apks כך שודאי זה לא מתאים.
-
@פקז אמר בבקשת מידע | עוצמת שיחה:
@Ykingsmart מתקין APKS yos-xapk-installer-v1.7.00[1].apk
אני רואה שהבאת לו מהטלגרם או מכאן את המתקין שתירגמתי, מה שלא אחזת על איזה דגם מכשיר הוא מדבר... מכשיר שלא תומך.
-
@פקז אמר בבקשת מידע | עוצמת שיחה:
@Ykingsmart מתקין APKS yos-xapk-installer-v1.7.00[1].apk
אני רואה שהבאת לו מהטלגרם או מכאן את המתקין שתירגמתי, מה שלא אחזת על איזה דגם מכשיר הוא מדבר... מכשיר שלא תומך.
-
-
@פקז אמר בבקשת מידע | עוצמת שיחה:
@Ykingsmart מתקין APKS yos-xapk-installer-v1.7.00[1].apk
אני רואה שהבאת לו מהטלגרם או מכאן את המתקין שתירגמתי, מה שלא אחזת על איזה דגם מכשיר הוא מדבר... מכשיר שלא תומך.
@Ykingsmart אמר בבקשת מידע | עוצמת שיחה:
@פקז אמר בבקשת מידע | עוצמת שיחה:
@Ykingsmart מתקין APKS yos-xapk-installer-v1.7.00[1].apk
אני רואה שהבאת לו מהטלגרם או מכאן את המתקין שתירגמתי, מה שלא אחזת על איזה דגם מכשיר הוא מדבר... מכשיר שלא תומך.
אז אין סיכוי להנמיך את העוצמה?
-
@פקז אמר בבקשת מידע | עוצמת שיחה:
אני לא יודע איזה גרסא השיאומי
hvusv1234 אמר בהסבר | ההבדלים בין כל הדגמים שקשורים ל QIN:
S1 פלוס חצי גיגה ראם.
איחסון 8 גיגה.
מסך: 2.8 אינץ.
אנדוראיד 4.4@Ykingsmart אמר בלהורדה | אחרי השקעה אפליקציית SAI להתקנת אפליקציות עם סיומת APKs מתורגם לעברית מלאה!:
@iva בדקתי.
אכן כן, מ5 והלאה. -
אולי יש אפשרות שמישהוא יתנדב להתקין אצלו את האפליקציה להתקנת האפליקציה לשינוי ווליום השיחה ואח"כ יעלה לכאן את האפליקציה בתור APK רגיל מהמכשיר?
לא יודע אם זה יעבוד... -
אולי יש אפשרות שמישהוא יתנדב להתקין אצלו את האפליקציה להתקנת האפליקציה לשינוי ווליום השיחה ואח"כ יעלה לכאן את האפליקציה בתור APK רגיל מהמכשיר?
לא יודע אם זה יעבוד... -
אולי יש אפשרות שמישהוא יתנדב להתקין אצלו את האפליקציה להתקנת האפליקציה לשינוי ווליום השיחה ואח"כ יעלה לכאן את האפליקציה בתור APK רגיל מהמכשיר?
לא יודע אם זה יעבוד...@simcha33345 לא יעבוד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות