בעיה | המכשיר הלך לישון...
-
צהריים טובים, המכשיר שלי פשוט לא מגיב!
עד לפני כמה דקות עבד מצויין, כמעט נגמרה ההטענה ולכן חיברתי אותו למטען, המשיך לעבוד מצויין ועזבתי אותו... לאחר כמה דקות אני מנסה לפתוח אותו והוא פשוט לא מגיב! רקע שחור! אני מנסה לעשות הפעלה מחדש ולא קורה שום דבר... את הבטרייה אי אפשר להוציא משום מה זה בנוי בצורה שממש מסובך לפרק את הטלפון.
זה של סמסונג - A11. טלפון די חדש -
צהריים טובים, המכשיר שלי פשוט לא מגיב!
עד לפני כמה דקות עבד מצויין, כמעט נגמרה ההטענה ולכן חיברתי אותו למטען, המשיך לעבוד מצויין ועזבתי אותו... לאחר כמה דקות אני מנסה לפתוח אותו והוא פשוט לא מגיב! רקע שחור! אני מנסה לעשות הפעלה מחדש ולא קורה שום דבר... את הבטרייה אי אפשר להוציא משום מה זה בנוי בצורה שממש מסובך לפרק את הטלפון.
זה של סמסונג - A11. טלפון די חדש -
@סקופר תסמן שהנושא נפתר
@ראובן-שבתי איך מסמנים?
-
@ראובן-שבתי איך מסמנים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות