באג | בעיה ביאנג לא נותן לראות לפתוח קבצים בכרטיס אחרי הפעלה מחדש
-
כל פעם אחרי הפעלה מחדש לא נותן לראות תיקיות הם נהפכים לסמלים לבנים וקבצים כשלוחצים עליהם נפתחים כתיקיה ללא קבצים ואי אפשר למחוק או להעביר שום דבר מהם
אומנם בתיקייה זו ישנם את קבצי הרוט שצרבתי בריקברי כמו שכתוב במדריך הזה של רבינו שמואל
אשמח לעזרת המבינים -
כל פעם אחרי הפעלה מחדש לא נותן לראות תיקיות הם נהפכים לסמלים לבנים וקבצים כשלוחצים עליהם נפתחים כתיקיה ללא קבצים ואי אפשר למחוק או להעביר שום דבר מהם
אומנם בתיקייה זו ישנם את קבצי הרוט שצרבתי בריקברי כמו שכתוב במדריך הזה של רבינו שמואל
אשמח לעזרת המבינים@t-k אמר בבאג | בעיה ביאנג לא נותן לראות לפתוח קבצים בכרטיס אחרי הפעלה מחדש:
כל פעם אחרי הפעלה מחדש לא נותן לראות תיקיות הם נהפכים לסמלים לבנים וקבצים כשלוחצים עליהם נפתחים כתיקיה ללא קבצים ואי אפשר למחוק או להעביר שום דבר מהם
אומנם בתיקייה זו ישנם את קבצי הרוט שצרבתי בריקברי כמו שכתוב במדריך הזה של רבינו שמואל
אשמח לעזרת המבינים1.לכאורה קשה מדוע צריך ב' נושאים עבור בעיה אחת, וצע"ג.
2.איזה פורמט הכרטיס-איזה מערכת קבצים? -
@t-k אמר בבאג | בעיה ביאנג לא נותן לראות לפתוח קבצים בכרטיס אחרי הפעלה מחדש:
כל פעם אחרי הפעלה מחדש לא נותן לראות תיקיות הם נהפכים לסמלים לבנים וקבצים כשלוחצים עליהם נפתחים כתיקיה ללא קבצים ואי אפשר למחוק או להעביר שום דבר מהם
אומנם בתיקייה זו ישנם את קבצי הרוט שצרבתי בריקברי כמו שכתוב במדריך הזה של רבינו שמואל
אשמח לעזרת המבינים1.לכאורה קשה מדוע צריך ב' נושאים עבור בעיה אחת, וצע"ג.
2.איזה פורמט הכרטיס-איזה מערכת קבצים? -
T t.k סימן נושא זה כשאלה ב
-
T t.k סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות