בירור | איך מפלישים זיפ באמצעות פסטבוט?
-
@mefateach אני מתכוון סתם ZIP (כמו שמפלישים בTWRP)
@ENM אמר בבירור | איך מפלישים זיפ באמצעות פסטבוט?:
@mefateach אני מתכוון סתם ZIP (כמו שמפלישים בTWRP)
חתום?
-
@ENM אמר בבירור | איך מפלישים זיפ באמצעות פסטבוט?:
@mefateach אני מתכוון סתם ZIP (כמו שמפלישים בTWRP)
חתום?
@mefateach לא יודע מה זה חתום
אני מתכוון סתם ZIP (כמו מגיסק) -
@mefateach לא יודע מה זה חתום
אני מתכוון סתם ZIP (כמו מגיסק) -
@mefateach איך אני צורב קובץ zip לqin 2 pro?
-
@mefateach איך אני צורב קובץ zip לqin 2 pro?
@אביבי אמר בבירור | איך מפלישים זיפ באמצעות פסטבוט?:
@mefateach איך אני צורב קובץ zip לqin 2 pro?
מה מכיל הקובץ?
-
@אביבי אמר בבירור | איך מפלישים זיפ באמצעות פסטבוט?:
@mefateach איך אני צורב קובץ zip לqin 2 pro?
מה מכיל הקובץ?
-
-
@mefateach כן
-
@mefateach כן
-
@mefateach שתיהם זה בגרסא הסינית
-
@mefateach אבל בtwrp אי אפשר לצרוב קובץ img ניסיתי כמה פעמים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
