שאלה | אני מעוניין לערוך את אפלקציית "הגדרות" איך אפשר לעשות את זה?
-
@כמה-טוב-השם אמר בשאלה | אני מעוניין לערוך את אפלקציית "הגדרות" איך אפשר לעשות את זה?:
@א-מ-ל אלוף!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה זה ירד
מחכה לגבי הסטטוס בראיך הורדת מההגדרות?
אני רוצה לעשות את זה באנדרואיד 6
לגבי הסטטוס בר אפשר עם גרביטי בוקס. -
@א-מ-ל
ממתין בכליון עיניים אשמח שתתייג אותי כאשר זה יעלה זה ממש נחוץ לי כי ניסיתי לפי המדרך שהביאו פה למעלה בקישור ואין לי את התיקיות האלו כמו שם@כמה-טוב-השם אמר בשאלה | אני מעוניין לערוך את אפלקציית "הגדרות" איך אפשר לעשות את זה?:
@א-מ-ל
ממתין בכליון עיניים אשמח שתתייג אותי כאשר זה יעלה זה ממש נחוץ לי כי ניסיתי לפי המדרך שהביאו פה למעלה בקישור ואין לי את התיקיות האלו כמו שם -
@ntz הוא התכוון לזה
MT Manager_2.11.0.apk
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות