שאלה | אני מעוניין לערוך את אפלקציית "הגדרות" איך אפשר לעשות את זה?
-
@יצחק-א אמר בשאלה | אני מעוניין לערוך את אפלקציית "הגדרות" איך אפשר לעשות את זה?:
@ntz הוא התכוון לזה
https://mitmachim.top/topic/40304/להורדה-mt-manager-עדכני?_=1654996726729זה לעריכת אפליקציות?
-
@יצחק-א אמר בשאלה | אני מעוניין לערוך את אפלקציית "הגדרות" איך אפשר לעשות את זה?:
@ntz הוא התכוון לזה
https://mitmachim.top/topic/40304/להורדה-mt-manager-עדכני?_=1654996726729זה לעריכת אפליקציות?
-
@אליר325000 אמר בשאלה | אני מעוניין לערוך את אפלקציית "הגדרות" איך אפשר לעשות את זה?:
@ntz
הכי טוב לערוך עם העורך של שלום כהן בלי לםתוח ולקמפל אלא ישר לערוך [לא לוקח אחריות כמובן]מה זה העורך של שלום כהן?
-
אגב אם כבר עריכת אפלקציות מערכת והגדרות מישהו יודע איך אפשר למחוק מהגדרות את הדרות של wifi
-
אגב אם כבר עריכת אפלקציות מערכת והגדרות מישהו יודע איך אפשר למחוק מהגדרות את הדרות של wifi
@כמה-טוב-השם איזה גירסת אנדרואיד?
-
אגב אם כבר עריכת אפלקציות מערכת והגדרות מישהו יודע איך אפשר למחוק מהגדרות את הדרות של wifi
-
@כמה-טוב-השם איזה גירסת אנדרואיד?
@zalmensmok
אני מדבר על 5.1 סליחה ששכחתי לציין פרט כה חשוב -
@כמה-טוב-השם
תראה כאן לאנדרואיד 5 ומעלה
או כאן לאנדרואיד נמוך יותר@א-מ-ל
ואגב מה לגבי הסטטוס בר יש לך אולי גם כן איך לעזור בעניין זה ממש חסד גדול
תודה על הכל -
@א-מ-ל
ואגב מה לגבי הסטטוס בר יש לך אולי גם כן איך לעזור בעניין זה ממש חסד גדול
תודה על הכל -
@א-מ-ל
ממתין בכליון עיניים אשמח שתתייג אותי כאשר זה יעלה זה ממש נחוץ לי כי ניסיתי לפי המדרך שהביאו פה למעלה בקישור ואין לי את התיקיות האלו כמו שם -
@א-מ-ל
ממתין בכליון עיניים אשמח שתתייג אותי כאשר זה יעלה זה ממש נחוץ לי כי ניסיתי לפי המדרך שהביאו פה למעלה בקישור ואין לי את התיקיות האלו כמו שם -
@כמה-טוב-השם מההגדרות הצלחת להסיר ?
@א-מ-ל
הרגע עשיתי את זה ועכשיו זה בהפעלה מחדש -
@כמה-טוב-השם מההגדרות הצלחת להסיר ?
@א-מ-ל אלוף!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה זה ירד
מחכה לגבי הסטטוס בר -
@א-מ-ל אלוף!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה זה ירד
מחכה לגבי הסטטוס בר@כמה-טוב-השם אמר בשאלה | אני מעוניין לערוך את אפלקציית "הגדרות" איך אפשר לעשות את זה?:
@א-מ-ל אלוף!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה זה ירד
מחכה לגבי הסטטוס בראיך הורדת מההגדרות?
אני רוצה לעשות את זה באנדרואיד 6
לגבי הסטטוס בר אפשר עם גרביטי בוקס. -
@כמה-טוב-השם אמר בשאלה | אני מעוניין לערוך את אפלקציית "הגדרות" איך אפשר לעשות את זה?:
@א-מ-ל אלוף!!!!!!!!!!!!!!!!
תודה זה ירד
מחכה לגבי הסטטוס בראיך הורדת מההגדרות?
אני רוצה לעשות את זה באנדרואיד 6
לגבי הסטטוס בר אפשר עם גרביטי בוקס. -
@א-מ-ל
ממתין בכליון עיניים אשמח שתתייג אותי כאשר זה יעלה זה ממש נחוץ לי כי ניסיתי לפי המדרך שהביאו פה למעלה בקישור ואין לי את התיקיות האלו כמו שם@כמה-טוב-השם אמר בשאלה | אני מעוניין לערוך את אפלקציית "הגדרות" איך אפשר לעשות את זה?:
@א-מ-ל
ממתין בכליון עיניים אשמח שתתייג אותי כאשר זה יעלה זה ממש נחוץ לי כי ניסיתי לפי המדרך שהביאו פה למעלה בקישור ואין לי את התיקיות האלו כמו שם -
@ntz הוא התכוון לזה
MT Manager_2.11.0.apk
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות