חדש | קבלת התראות מהפורום ע"ג הדפדפן
-
@bbn אמר בחדש | קבלת התראות מהפורום ע"ג הדפדפן:
@שמואל אמר בחדש | קבלת התראות מהפורום ע"ג הדפדפן:
אם יהיה ביקוש, אני יעשה שלאחר שהמשתמש נרשם הסמל לא יופיע.
אני לא יודע אם כבר דובר אבל לפחות תעיף את זה לצד שמאל זה ממש מסתיר את ההודעה

זה מציק! -
@bbn אמר בחדש | קבלת התראות מהפורום ע"ג הדפדפן:
@שמואל אמר בחדש | קבלת התראות מהפורום ע"ג הדפדפן:
אם יהיה ביקוש, אני יעשה שלאחר שהמשתמש נרשם הסמל לא יופיע.
אני לא יודע אם כבר דובר אבל לפחות תעיף את זה לצד שמאל זה ממש מסתיר את ההודעה

זה מציק! -
@ARI אבל בימין זה גם מפריע

..תקשיבו, אני מגדיר שאם נרשמתם כבר זה לא יוצג...
לכן, תרשמו וזה לא יוצג
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


