בקשת מידע | איך יוצרים שידור חי לטלפון, שכל מי שמתקשר למספר מסויים יוכל לשמוע אותו
-
@sholom אמר בבקשת מידע | איך יוצרים שידור חי לטלפון, שכל מי שמתקשר למספר מסויים יוכל לשמוע אותו:
@בן-דוד כדאי גם לבחור בסוג השלוחה "ועידה ב"
למה?
@avraham-s אמר בבקשת מידע | איך יוצרים שידור חי לטלפון, שכל מי שמתקשר למספר מסויים יוכל לשמוע אותו:
אגב @בן-דוד איך קיבלת את המערכת???
סליחה אם לא קראתי את כל השרשור
אין לי כוח
@server אמר בבקשת מידע | איך יוצרים שידור חי לטלפון, שכל מי שמתקשר למספר מסויים יוכל לשמוע אותו:
@בן-דוד
פתוח לכשרים
kishuron@eseqtech.com
http://forum.eseqtech.com/topic/317/קבלת-מערכת-תכנים-בא-י
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות