שידור חי מדומה
-
וכן האם ניתן שמתי שיש שידור חי אמיתי או מזויף המערכת תאמר על כך למאזינים?
-
ושאלה אחרונה בעז"ה
type=confbridge conf_bridge_record=yes folder_move=/03 confbridge_live_no_goto=/00/13כך השלוחה מוגדרת והוא לא שומר לי לשלוחה 3 אלא משאיר את ההקלטה בשלוחה 9
-
ושאלה אחרונה בעז"ה
type=confbridge conf_bridge_record=yes folder_move=/03 confbridge_live_no_goto=/00/13כך השלוחה מוגדרת והוא לא שומר לי לשלוחה 3 אלא משאיר את ההקלטה בשלוחה 9
@A0533057932 אמר בשידור חי מדומה:
conf_bridge_record=yesדבר ראשון את השורה הזאתי אתה יכול למחוק זה נשמר אוטומטי!
folder_move=/03חוץ מזה אתה בטוח שיש לך שלוחה 03?
ואם כן זה מוגדר כהשמעת קבצים? -
@A0533057932 אמר בשידור חי מדומה:
conf_bridge_record=yesדבר ראשון את השורה הזאתי אתה יכול למחוק זה נשמר אוטומטי!
folder_move=/03חוץ מזה אתה בטוח שיש לך שלוחה 03?
ואם כן זה מוגדר כהשמעת קבצים?@אהרן-שובקס
זה ההגדרה של שלוחה 3type=playfile title=שיעורים שמורים מרבנים -
@אהרן-שובקס
זה ההגדרה של שלוחה 3type=playfile title=שיעורים שמורים מרבנים@A0533057932
כן אבל למה עשית 03 למה לא עשית 3? -
@A0533057932
כן אבל למה עשית 03 למה לא עשית 3?@אהרן-שובקס כי יש לי יותר מ9 שלוחות
-
@אהרן-שובקס כי יש לי יותר מ9 שלוחות
@A0533057932
אז מעולה אז למה אתה כותב לי האם להגדיר.... בשלוחה 3? -
@A0533057932
אז מעולה אז למה אתה כותב לי האם להגדיר.... בשלוחה 3?@אהרן-שובקס אני שאלתי שההקלטות של השידור חי לא נשמרות בשלוחה 3 אלא נשארות ב9
יכול להיות שצריך להגדיר את זה בשלוחת הכניסה של הרבנים?
זה מה שמוגדר בה כעתtype=confbridge title=כניסת רבנים לשידור החי conf_bridge_admin_no_ask=yes conf_bridge_no_say_recording_number=yes conf_bridge_type=admin conf_bridge_folder_to_play=/09 password=***
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות