בקשה | קניתי נגן באינטרנט ששמו טימום [timoom] מדגם M8 ואני רוצה להתקין עליו כלמיני דברים
-
קניתי נגן באינטרנט ששמו טימום [timoom] מדגם M8
ואני רוצה להתקין עליו כלמיני דברים שמגיעים ב"חבילות" עם סיומת .apk
השאלה אם אפשר לעשות כזה דבר ואיך ואם צריך להחליף גרסה וכו'
ENTER שכוייח -
קניתי נגן באינטרנט ששמו טימום [timoom] מדגם M8
ואני רוצה להתקין עליו כלמיני דברים שמגיעים ב"חבילות" עם סיומת .apk
השאלה אם אפשר לעשות כזה דבר ואיך ואם צריך להחליף גרסה וכו'
ENTER שכוייח@jek24 אמר בבקשה | קניתי נגן באינטרנט ששמו טימום [timoom] מדגם M8 ואני רוצה להתקין עליו כלמיני דברים:
timoom
זה לא נראה אנדרואיד בכלל....
ולא שייך "גרסה".
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות