בעיה | בעיה בקבלת שיחות.
-
אנשים מחייגים אלי, ויש אצלם צליל חיוג רגיל אבל אני משום מה לא מקבל את השיחה.
ואני אפילו לא רואה שהם התקשרו.
אשמח לעזרה תודה.@פרוש יש מצב שזה סים כשר שהכנסת למכשיר לא כשר או תומך?
-
אנשים מחייגים אלי, ויש אצלם צליל חיוג רגיל אבל אני משום מה לא מקבל את השיחה.
ואני אפילו לא רואה שהם התקשרו.
אשמח לעזרה תודה.@פרוש נכון אתה בגולן?
-
@פרוש נכון אתה בגולן?
@אליעזר-לוי לא אבל זה קורה בעוד חברות אתה צריך להתקשר לחברה לבקש שיפתחו לך את זה
-
@פרוש יש מצב שזה סים כשר שהכנסת למכשיר לא כשר או תומך?
@שעון-חול-0 מדובר בשיאומי כשר שהחלפתי לו גירסא,
וזה לא שתמיד אני לא מקבל שיחות אלא שמידי פעם אנשים מתקשרים
ואני לא מקבל את השיחה, אפילו שיש לי קליטה מלאה@אליעזר-לוי אמר בבעיה | בעיה בקבלת שיחות.:
נכון אתה בגולן?
לא אני בסלקום.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות