עזרה | אפליקציית ewpe לשליטה במזגנים קורסת ב WSA בווינדוס 11
-
יש מה לעשות בנידון? או רק להמתין?
אני מאמין שיש עוד הרבה אפליקציות שלא מצליחות לפעול כמו שצריך ב WSA, השאלה אם יש דרך לפתור את הבעיה כעת?@chaimw אמר בעזרה | אפליקציית ewpe לשליטה במזגנים קורסת ב WSA בווינדוס 11:
אני מאמין שיש עוד הרבה אפליקציות שלא מצליחות לפעול כמו שצריך
מאיפה האמונה הזאת נובעת?
-
יש מה לעשות בנידון? או רק להמתין?
אני מאמין שיש עוד הרבה אפליקציות שלא מצליחות לפעול כמו שצריך ב WSA, השאלה אם יש דרך לפתור את הבעיה כעת?@chaimw אפשר קישור לאפליקציה?
-
@chaimw אמר בעזרה | אפליקציית ewpe לשליטה במזגנים קורסת ב WSA בווינדוס 11:
אני מאמין שיש עוד הרבה אפליקציות שלא מצליחות לפעול כמו שצריך
מאיפה האמונה הזאת נובעת?
@ראובן-שבתי אמר בעזרה | אפליקציית ewpe לשליטה במזגנים קורסת ב WSA בווינדוס 11:
@chaimw אמר בעזרה | אפליקציית ewpe לשליטה במזגנים קורסת ב WSA בווינדוס 11:
אני מאמין שיש עוד הרבה אפליקציות שלא מצליחות לפעול כמו שצריך
מאיפה האמונה הזאת נובעת?
נתקלתי בעוד אפליקציה שקרסה או שלא עבדה.
-
@chaimw אפשר קישור לאפליקציה?
@A0533057932 אמר בעזרה | אפליקציית ewpe לשליטה במזגנים קורסת ב WSA בווינדוס 11:
@chaimw אפשר קישור לאפליקציה?
תחפש בחנות ewpe smart, זו אפליקציה לשליטה בחלק ממזגני תדיראן כדוגמת אלפא ועוד, (לא אמקור) זה רק על מזגנים שיש בהם wifi.
-
@ראובן-שבתי אמר בעזרה | אפליקציית ewpe לשליטה במזגנים קורסת ב WSA בווינדוס 11:
@chaimw אמר בעזרה | אפליקציית ewpe לשליטה במזגנים קורסת ב WSA בווינדוס 11:
אני מאמין שיש עוד הרבה אפליקציות שלא מצליחות לפעול כמו שצריך
מאיפה האמונה הזאת נובעת?
נתקלתי בעוד אפליקציה שקרסה או שלא עבדה.
@chaimw אמר בעזרה | אפליקציית ewpe לשליטה במזגנים קורסת ב WSA בווינדוס 11:
@ראובן-שבתי אמר בעזרה | אפליקציית ewpe לשליטה במזגנים קורסת ב WSA בווינדוס 11:
@chaimw אמר בעזרה | אפליקציית ewpe לשליטה במזגנים קורסת ב WSA בווינדוס 11:
אני מאמין שיש עוד הרבה אפליקציות שלא מצליחות לפעול כמו שצריך
מאיפה האמונה הזאת נובעת?
נתקלתי בעוד אפליקציה שקרסה או שלא עבדה.
לדוגמא: ניסיתי כעת את אלי אקספרס, וזה קורס.
-
@A0533057932 אמר בעזרה | אפליקציית ewpe לשליטה במזגנים קורסת ב WSA בווינדוס 11:
@chaimw אפשר קישור לאפליקציה?
תחפש בחנות ewpe smart, זו אפליקציה לשליטה בחלק ממזגני תדיראן כדוגמת אלפא ועוד, (לא אמקור) זה רק על מזגנים שיש בהם wifi.
@chaimw אין אותה בחנות
סימן שלא אמורה לעבוד -
@chaimw אין אותה בחנות
סימן שלא אמורה לעבודלא יודע יש לי נטפרי, ואני מוריד אפליקציות ממקור חיצוני.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות