בירור | האם WSA סותר את אימולטור ANDROID STUDIO?
-
@ENM אמר בבירור | האם WSA סותר את אימולטור ANDROID STUDIO?:
האם WSA סותר את אימולטור ANDROID STUDIO?
אני לא יודע בוודאות
אבל בגדול כל אמולטור משתמש בהיפר וי שסותר לWSA
יש אמולטור מיוחד של בלוסטאק שפתוח לעבוד יחד
אתה יכול פשוט לבדוק אם ההיפר וי מסומן לך
אם הוא מסומן זה בעיה -
@ENM אמר בבירור | האם WSA סותר את אימולטור ANDROID STUDIO?:
האם WSA סותר את אימולטור ANDROID STUDIO?
אני לא יודע בוודאות
אבל בגדול כל אמולטור משתמש בהיפר וי שסותר לWSA
יש אמולטור מיוחד של בלוסטאק שפתוח לעבוד יחד
אתה יכול פשוט לבדוק אם ההיפר וי מסומן לך
אם הוא מסומן זה בעיה@ראובן-שבתי איפה מסןמן?
-
@ראובן-שבתי איפה מסןמן?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות