בקשת מידע | יש אפשרות לקבל במייל כל הודעה חדשה בצ'אט גוגל?
-
@מוט-0 ראה למטה
@שמואל-ש אמר בבקשת מידע | יש אפשרות לקבל במייל כל הודעה חדשה בצ'אט גוגל?:אני רוצה שזה יכנס לי לדואר נכנס
-
@מוט-0 אמר בבקשת מידע | יש אפשרות לקבל במייל כל הודעה חדשה בצ'אט גוגל?:
@שמואל-ש אם מגדירים צ'אט מושבת אז מופיעה הקטגוריה
גם אם לא משביתים הקטגוריה מופיעה רק שהיא למטה יותר

-
@דודי-א ואתה גם מראה תמונה שלא קשורה לנידון
הוא ביקש את האופצייה בגוגל צאט אתה מביא תמונה מהנגאאוט@ראובן-שבתי נכון שזה שתי אפליקציות אבל זה מוביל לאותו מקום .
ולכן כשמישהו כותב לך בצאט (ולא בהנגאאוט) אתה תראה את זה בקטגוריה של צאטים .
כי שם רואים את מה שכתבו לך גם בהנגאאוט וגם בצאט. -
@ראובן-שבתי נכון שזה שתי אפליקציות אבל זה מוביל לאותו מקום .
ולכן כשמישהו כותב לך בצאט (ולא בהנגאאוט) אתה תראה את זה בקטגוריה של צאטים .
כי שם רואים את מה שכתבו לך גם בהנגאאוט וגם בצאט. -
@ראובן-שבתי נכון שזה שתי אפליקציות אבל זה מוביל לאותו מקום .
ולכן כשמישהו כותב לך בצאט (ולא בהנגאאוט) אתה תראה את זה בקטגוריה של צאטים .
כי שם רואים את מה שכתבו לך גם בהנגאאוט וגם בצאט.@דודי-א אמר בבקשת מידע | יש אפשרות לקבל במייל כל הודעה חדשה בצ'אט גוגל?:
@ראובן-שבתי נכון שזה שתי אפליקציות אבל זה מוביל לאותו מקום .
ולכן כשמישהו כותב לך בצאט (ולא בהנגאאוט) אתה תראה את זה בקטגוריה של צאטים .
כי שם רואים את מה שכתבו לך גם בהנגאאוט וגם בצאט.אתה אומר השערה?
כי זהו שזה ממש לא ככה אם אתה משנה לעיצוב החדש של הגוגל צאט אין בכלל קטגורייה של צאטים... -
@דודי-א אמר בבקשת מידע | יש אפשרות לקבל במייל כל הודעה חדשה בצ'אט גוגל?:
@ראובן-שבתי נכון שזה שתי אפליקציות אבל זה מוביל לאותו מקום .
ולכן כשמישהו כותב לך בצאט (ולא בהנגאאוט) אתה תראה את זה בקטגוריה של צאטים .
כי שם רואים את מה שכתבו לך גם בהנגאאוט וגם בצאט.אתה אומר השערה?
כי זהו שזה ממש לא ככה אם אתה משנה לעיצוב החדש של הגוגל צאט אין בכלל קטגורייה של צאטים... -
@מוט-0 אמר בבקשת מידע | יש אפשרות לקבל במייל כל הודעה חדשה בצ'אט גוגל?:
אם בהגדרות זה מושבת מופיעה הקטגוריה
מה מושבת?
אתה לא מתייג אף אחד ולא מדגיש על מה אתה מדבר לכן לא הבינו אותך... -
@מוט-0 אמר בבקשת מידע | יש אפשרות לקבל במייל כל הודעה חדשה בצ'אט גוגל?:
אם בהגדרות זה מושבת מופיעה הקטגוריה
מה מושבת?
אתה לא מתייג אף אחד ולא מדגיש על מה אתה מדבר לכן לא הבינו אותך...@ראובן-שבתי אמר בבקשת מידע | יש אפשרות לקבל במייל כל הודעה חדשה בצ'אט גוגל?:
לא מדגיש על מה אתה מדבר
אם הצ'אט מושבת הקטגוריה מופיעה גם בחשבונות שאין הנגאאוט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות