בקשת מידע | התקנת ווינדוס 11 על מחיצה נפרדת
-
@kkt-ao כן.
בכל הפעלה המחשב ישאל אותך איזה מערכת הפעלה להעלות. -
@kkt-ao כן.
בכל הפעלה המחשב ישאל אותך איזה מערכת הפעלה להעלות.@eitcok-grafik בשביל זה צריך לבחור באפשרות הזאת?-

-
@kkt-ao כן.
בכל הפעלה המחשב ישאל אותך איזה מערכת הפעלה להעלות.@eitcok-grafik אמר בבקשת מידע | התקנת ווינדוס 11 על מחיצה נפרדת:
@kkt-ao כן.
בכל הפעלה המחשב ישאל אותך איזה מערכת הפעלה להעלות.לא בהכרח, תלוי מה מגדירים לו
-
@eitcok-grafik בשביל זה צריך לבחור באפשרות הזאת?-

@kkt-ao אמר בבקשת מידע | התקנת ווינדוס 11 על מחיצה נפרדת:
@eitcok-grafik בשביל זה צריך לבחור באפשרות הזאת?-

זה נראה שאתה מנסה להתקין מערכת הפעלה חדשה, והיא תדרוס לך את המערכת הפעלה הקודמת.
בשביל להתקין מערכת הפעלה "בנוסף" צריך לעשות זאת דרך הביוס, עם דיסק התקנה, ושם לבחור מחיצה חדשה. -
@kkt-ao אמר בבקשת מידע | התקנת ווינדוס 11 על מחיצה נפרדת:
@eitcok-grafik בשביל זה צריך לבחור באפשרות הזאת?-

זה נראה שאתה מנסה להתקין מערכת הפעלה חדשה, והיא תדרוס לך את המערכת הפעלה הקודמת.
בשביל להתקין מערכת הפעלה "בנוסף" צריך לעשות זאת דרך הביוס, עם דיסק התקנה, ושם לבחור מחיצה חדשה. -
@kkt-ao אמר בבקשת מידע | התקנת ווינדוס 11 על מחיצה נפרדת:
@eitcok-grafik בשביל זה צריך לבחור באפשרות הזאת?-

זה נראה שאתה מנסה להתקין מערכת הפעלה חדשה, והיא תדרוס לך את המערכת הפעלה הקודמת.
בשביל להתקין מערכת הפעלה "בנוסף" צריך לעשות זאת דרך הביוס, עם דיסק התקנה, ושם לבחור מחיצה חדשה.@משהקפלן דבר לא אני..
דיברתי על התקנה על מחיצה חדשה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות