שירות תא קולי בחברות בהם אין תא קולי
-
@שמואל היה תקופה שמתי שלא הייתי זמין השיחה הייתה עוברת למערכת טלפונית בשביל לקבל מייל על השיחה (הקלטת ניתוב) ויום אחד כשהמספר נחסם בחלק מהחברות אנשים אומרים לי אי אפשר להתקשר שומעים שהמספר חסום...
מה שהיה זה שלא הנייד שלי נחסם אלא המספר המנותב.
אולי יש לך פרשנות אחרת שהמספר נחסם בחברה בה אני הייתי מנוי ובגלל שהוגדר הפנייה אז היא בוצעה כבר אבל לא מומשה בעקבות החסימה, לא בדיוק נראה לי... -
@dudu אמר בשירות תא קולי בחברות בהם אין תא קולי:
רציתי לדעת, האם ישנה אפשרות בימות המשיח לפתוח מספר תא קולי שאוכל לעשות אליו הפניית שיחות כשאין מענה או קליטה ולקבל צינתוק במידה והשאירו עבורי תא קולי. ואם כן האם הדבר כרוך בתשלום. יש לציין כי בחברה שאני נמצא בה כעת אין שירות תא קולי, כמו"כ ישנם חברות שהדבר ממש יקר... אז ייתכן בהחלט שזה ריאלי להרבה מאוד אנשים.
יש לך את התא קולי של פליישר (אהבת ישראל)
-
@דוד-5555 אמר בשירות תא קולי בחברות בהם אין תא קולי:
@מוגן איך עושים דבר כזה??- תא קולי חינם בגולן
לפי הזכור זה עולה 1.90 לחודש. תבדוק מול השירות לקוחות
-
בגדול יש לי 2 פתרונות לשירת תא קולי אבל שתיהם עולים כסף ולשניהם יש איזשהו חסרון. (אני ניסיתי את שתיהם)
- לסים טוקמן יש בדר"כ שירות תא קולי בחינם (עכ"פ ברמי לוי וסלקום), ולכן אפשר לקנות סים טוקמן ללא דקות כלל, ולהפעיל את שירות התא קולי ולהפנות את המספר שלך לטוקמן (במצב בו היית מפנה לתא קולי שלך), והוא מועבר לתא קולי של הטוקמן (כמובן אם הטוקמן במצב לא זמין, ואם הוא כן זמין אז אפשר (כמדומני) להפנות את הטוקמן מיד לתא קולי).
כדי להאזין להודעות, אז אם המספר של הטוקמן הוא למשל 0521234567, אז מחייגים 151521234567 ואז מיד מועברים להקלטת הודעה לתא קולי ותיכף לוחצים # (בדר"כ, וברמי לוי *) ואז מועברים לניהל התא קולי ולוחצים את קוד הניהול (אותה מומלץ להגדיר כשקונים את הסים ומפעילים את שירות התא קולי), ואז אפשר להאזין להקלטות.
החסרונות:- השקעה חד פעמית בקניית סים טוקמן.
- אתה לא יכול לראות מתי יש לך הודעה. (ולכן במכשיר שתומך 2 סימים אין לך את הבעיה הזאת - אתה מכניס גם את הסים של הטוקמן ומגדיר בטוקמן הפנייה מיידית תמיד לתא קולי, ואם יש לך סימון של תא קולי במכשיר, זה בטח מהטוקמן ולא מהמספר האישי שלך כי שם אין לך שירות תא קולי.)
- יש עוד פתרון דרך מערכת של ימות המשיח וקבלת צינתוק כל פעם כשמישהוא השאיר הודעה (אם יהיה ביקוש אני יסביר ואעלה את ההגדרות) אבל שם החסרון הענק הוא שעולה לך כל צינתוק יחידה, ויצא שכרו בהפסדו, וכמו"כ אם אתה לא זמין בדיוק כשההוא השאיר לך הודעה אז המערכת מצנתקת אבל הצינתוק לא מגיע אליך כי אתה לא זמין. (אפי' אם אפשר להגדיר שכשאתה לא זמין הוא ינסה לשלוח עוד פרק זמן שוב, אבל עכ"ז זה לא אמין.)
- לסים טוקמן יש בדר"כ שירות תא קולי בחינם (עכ"פ ברמי לוי וסלקום), ולכן אפשר לקנות סים טוקמן ללא דקות כלל, ולהפעיל את שירות התא קולי ולהפנות את המספר שלך לטוקמן (במצב בו היית מפנה לתא קולי שלך), והוא מועבר לתא קולי של הטוקמן (כמובן אם הטוקמן במצב לא זמין, ואם הוא כן זמין אז אפשר (כמדומני) להפנות את הטוקמן מיד לתא קולי).
-
יש את סמארטקול מבית אייקול נראה לי שזה חודש חינם ואחרי זה 5 שח לחודש, הפלוס הגדול שלו הוא שאתה יכול לבחור האם התא קולי יגיע למייל או לתא בפלאפון, וכמו כן התא קולי שמגיע למייל כקובץ מצורף גם מגיע עם בונוס קטן... בשורת נושא כתוב את שמו של בעל הפלאפון אם הוא מופיע במאגר הטלפוני מי זה פון.
-
@מוגן אמר בשירות תא קולי בחברות בהם אין תא קולי:
יש את סמארטקול מבית אייקול נראה לי שזה חודש חינם ואחרי זה 5 שח לחודש, הפלוס הגדול שלו הוא שאתה יכול לבחור האם התא קולי יגיע למייל או לתא בפלאפון, וכמו כן התא קולי שמגיע למייל כקובץ מצורף גם מגיע עם בונוס קטן... בשורת נושא כתוב את שמו של בעל הפלאפון אם הוא מופיע במאגר הטלפוני מי זה פון.
בהמשך להודעה שכחתי לצרף את המספר .. 0723941419
-
@חנון-המרבה אמר בשירות תא קולי בחברות בהם אין תא קולי:
בגדול יש לי 2 פתרונות לשירת תא קולי אבל שתיהם עולים כסף ולשניהם יש איזשהו חסרון. (אני ניסיתי את שתיהם)
- יש עוד פתרון דרך מערכת של ימות המשיח וקבלת צינתוק כל פעם כשמישהוא השאיר הודעה (אם יהיה ביקוש אני יסביר ואעלה את ההגדרות) אבל שם החסרון הענק הוא שעולה לך כל צינתוק יחידה, ויצא שכרו בהפסדו, וכמו"כ אם אתה לא זמין בדיוק כשההוא השאיר לך הודעה אז המערכת מצנתקת אבל הצינתוק לא מגיע אליך כי אתה לא זמין. (אפי' אם אפשר להגדיר שכשאתה לא זמין הוא ינסה לשלוח עוד פרק זמן שוב, אבל עכ"ז זה לא אמין.)
צנתוקים יש בחינם בימות