עזרה | מישהו יכול להוריד לי רום ליאנג משרת מגה לגוגל דרייב/מגיקוד?
-
אפשר להעלות את הקובץ בקישור?
https://mega.nz/#!kMRmWZTC!qk3OQwVSeeGssUzLXDPZprcW3VqpA2QUzWs_KrUmOBUזה צריך להיות רום מקוסטם של אנדרואיד 5 ליאנג
מקור: https://forum.xda-developers.com/t/galaxy-young-gt-s6310-development-thread.2550846/page-46#post-83115529
תודה!! -
@שמואל-כהן-0 יש למישהו מושג האם זה גם מתאים לפוקט?
והאם יש בזה באגים? -
@שמואל-כהן-0 יש למישהו מושג האם זה גם מתאים לפוקט?
והאם יש בזה באגים?@אליעזר-לוי אמר בעזרה | מישהו יכול להוריד לי רום ליאנג משרת מגה לגוגל דרייב/מגיקוד?:
@שמואל-כהן-0 יש למישהו מושג האם זה גם מתאים לפוקט?
והאם יש בזה באגים?לא יודע זה הקישור שפומבדיתא העלה ...
-
אפשר להעלות את הקובץ בקישור?
https://mega.nz/#!kMRmWZTC!qk3OQwVSeeGssUzLXDPZprcW3VqpA2QUzWs_KrUmOBUזה צריך להיות רום מקוסטם של אנדרואיד 5 ליאנג
מקור: https://forum.xda-developers.com/t/galaxy-young-gt-s6310-development-thread.2550846/page-46#post-83115529
תודה!! -
@פומבדיתא הציבור רוצה לשמוע ממך פרטים, זה גירסא ליאנג? ניסית אותה? היא עובדת טוב? יש בה באגים? היא יותר טובה מהרגילה?
כשתגמור לענות נביא בעז"ה עוד שאלות...פוסט זה נמחק! -
@פומבדיתא הציבור רוצה לשמוע ממך פרטים, זה גירסא ליאנג? ניסית אותה? היא עובדת טוב? יש בה באגים? היא יותר טובה מהרגילה?
כשתגמור לענות נביא בעז"ה עוד שאלות...@שמואל-ש זה ליאנג 6310 אנדרואיד 5, עדיין לא צרבתי אותה אז אי לי תשובות לגבי השאר, אבל זה בטא נסיוני ויש באגים.
אפשר לקרוא כאן https://forum.xda-developers.com/t/lp-5-0-2-cyanogenmod-12-0-for-s6310.3368955/ -
@שמואל-ש זה ליאנג 6310 אנדרואיד 5, עדיין לא צרבתי אותה אז אי לי תשובות לגבי השאר, אבל זה בטא נסיוני ויש באגים.
אפשר לקרוא כאן https://forum.xda-developers.com/t/lp-5-0-2-cyanogenmod-12-0-for-s6310.3368955/ -
@פומבדיתא הציבור רוצה לשמוע ממך פרטים, זה גירסא ליאנג? ניסית אותה? היא עובדת טוב? יש בה באגים? היא יותר טובה מהרגילה?
כשתגמור לענות נביא בעז"ה עוד שאלות... -
@שמואל-ש 1. נדלק לאטטטטט. מבצע אופטימיזציה כל הפעלה מחדש
2. מצלמה לא עובדת
3. דפדפן מובנה לא עובד
השאר עדיין לא ניסיתי@7716508 מצלמה לא עובדת גם עם אפליקציה חיצונית?
רדיו לא עובד? -
@7716508 מצלמה לא עובדת גם עם אפליקציה חיצונית?
רדיו לא עובד?@אליעזר-לוי אם אתה מתלבט אם זה שווה להתקין את זה. לדעתי, לא שווה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות