בעיה | עזרה בפייתון - קוד ששולח מיילים
-
שלום וברכה,
ניסיתי להשתמש עם בוט ששולח כל הודעת טקסט שעולה בערוץ מסויים בטלגרם לרשימת תפוצה של מיילים.
הבעיה היא שהוא לא עוצר כשהוא גומר את הרשימה, וממשיך בלופ לשלוח שוב ושוב לכולם.
(מה שמעניין הוא שכשניסיתי עם רשימת תפוצה של 9 מיילים זה עצר אחרי סוף הרשימה, וכשניסיתי עם רשימת תפוצה של 70 מיילים הוא התחיל לשלוח שוב לכולם...)
מצורף קישור לקוד של הבוט: https://pastebin.com/pECFa6Tx
אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי
עריכה: יש גם עוד בעיה, אם בהודעה שנשלחה בערוץ יש בפסקה הראשונה נקודותיים (:) הבוט מדלג על הפסקה הזו. אשמח אם מישהו יודע איך לפתור את זה.
תודה רבה -
שלום וברכה,
ניסיתי להשתמש עם בוט ששולח כל הודעת טקסט שעולה בערוץ מסויים בטלגרם לרשימת תפוצה של מיילים.
הבעיה היא שהוא לא עוצר כשהוא גומר את הרשימה, וממשיך בלופ לשלוח שוב ושוב לכולם.
(מה שמעניין הוא שכשניסיתי עם רשימת תפוצה של 9 מיילים זה עצר אחרי סוף הרשימה, וכשניסיתי עם רשימת תפוצה של 70 מיילים הוא התחיל לשלוח שוב לכולם...)
מצורף קישור לקוד של הבוט: https://pastebin.com/pECFa6Tx
אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי
עריכה: יש גם עוד בעיה, אם בהודעה שנשלחה בערוץ יש בפסקה הראשונה נקודותיים (:) הבוט מדלג על הפסקה הזו. אשמח אם מישהו יודע איך לפתור את זה.
תודה רבה@איש-פלוני אמר בבעיה | עזרה בפייתון - קוד ששולח מיילים:
שלום וברכה,
ניסיתי להשתמש עם בוט ששולח כל הודעת טקסט שעולה בערוץ מסויים בטלגרם לרשימת תפוצה של מיילים.
הבעיה היא שהוא לא עוצר כשהוא גומר את הרשימה, וממשיך בלופ לשלוח שוב ושוב לכולם.
(מה שמעניין הוא שכשניסיתי עם רשימת תפוצה של 9 מיילים זה עצר אחרי סוף הרשימה, וכשניסיתי עם רשימת תפוצה של 70 מיילים הוא התחיל לשלוח שוב לכולם...)
מצורף קישור לקוד של הבוט: https://pastebin.com/pECFa6Tx
אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי
תודה רבה- זה בוט או יוזר בוט?
- סתם הערה, כשאתה קולט כתובת מייל תבדוק ברגקס שהמיל תקין...
- ניסת גם 10? או רק 9 ו 70?
-
@איש-פלוני אמר בבעיה | עזרה בפייתון - קוד ששולח מיילים:
שלום וברכה,
ניסיתי להשתמש עם בוט ששולח כל הודעת טקסט שעולה בערוץ מסויים בטלגרם לרשימת תפוצה של מיילים.
הבעיה היא שהוא לא עוצר כשהוא גומר את הרשימה, וממשיך בלופ לשלוח שוב ושוב לכולם.
(מה שמעניין הוא שכשניסיתי עם רשימת תפוצה של 9 מיילים זה עצר אחרי סוף הרשימה, וכשניסיתי עם רשימת תפוצה של 70 מיילים הוא התחיל לשלוח שוב לכולם...)
מצורף קישור לקוד של הבוט: https://pastebin.com/pECFa6Tx
אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי
תודה רבה- זה בוט או יוזר בוט?
- סתם הערה, כשאתה קולט כתובת מייל תבדוק ברגקס שהמיל תקין...
- ניסת גם 10? או רק 9 ו 70?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות