בקשת מידע | כרטיס זכרון SD פשוט לא נקלט/עובד
-
@נום-נום אפשר להבין מה בדיוק נשבר/התעקם לפי התמונה הזאת?, אם זה באמת מהחדשים אז המגעים הם הדפסה ישירה על הצ'יפ ואם נשבר/התעקם זה אומר שהצ'יפ עצמו נסדק... אז תוכלו אולי לפנות לFBI שתנסה לעשות אם זה משהו....
-
@נום-נום אמר בבקשת מידע | כרטיס זכרון SD פשוט לא נקלט/עובד:
תמונה של הכרטיס שנשבר
אולי תסמן את מקום השבר/סדק ?!
-
@נום-נום אמר בבקשת מידע | כרטיס זכרון SD פשוט לא נקלט/עובד:
תמונה של הכרטיס שנשבר
אולי תסמן את מקום השבר/סדק ?!
@משחזר-מידע לא ידוע לי שנשבר, אבל זה נראה ככה פה, לא?


-
@משחזר-מידע לא ידוע לי שנשבר, אבל זה נראה ככה פה, לא?


@נום-נום אמר בבקשת מידע | כרטיס זכרון SD פשוט לא נקלט/עובד:
לא ידוע לי בודאות שנשבר, אבל זה נראה ככה פה, לא?
חשבתי שרק אני יודע להתלוצץ
-
@משחזר-מידע לא ידוע לי שנשבר, אבל זה נראה ככה פה, לא?


@נום-נום עדיין לא זכיתי להבין איפה נראה סדק/שבר
-
@נום-נום עדיין לא זכיתי להבין איפה נראה סדק/שבר
אולי הוא מתכוון למקל הפלסטיק החוצץ בין ההמוליכים
-
היי
אני בעלת הכרטיס..
אשמח ממש אם יש לכם מס' או מידע על משחזר מידע מקצועי
או על חברה שמתמחה בזה.
זה דחוף ממש
אודה על כל תגובה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
