בירור | איפה קונים יאנג ובכמה
-
@מוישה-גרויס אמר בבירור | איפה קונים יאנג ובכמה:
@מוטי-ברנד מאיפה הזמנת? ובכמה?
אניהזמנתי מפה https://www.ebay.com/itm/185096463924?epid=143359247&hash=item2b189be634:g:FY4AAOSwtnpXjI0K
ובערך ב200 שקל@מוטי-ברנד אתה מרוצה מהאיכות? (אגב הכשרת לבד?)
-
@מוטי-ברנד אתה מרוצה מהאיכות? (אגב הכשרת לבד?)
@מוישה-גרויס אמר בבירור | איפה קונים יאנג ובכמה:
@מוטי-ברנד אתה מרוצה מהאיכות? (אגב הכשרת לבד?)
כן והכשרתי לבד
-
@מוישה-גרויס אמר בבירור | איפה קונים יאנג ובכמה:
@מוטי-ברנד אתה מרוצה מהאיכות? (אגב הכשרת לבד?)
כן והכשרתי לבד
@מוטי-ברנד לסיום, למה לא קנית את זה נגיד (יותר זול)
-
@מוטי-ברנד לסיום, למה לא קנית את זה נגיד (יותר זול)
@מוישה-גרויס אמר בבירור | איפה קונים יאנג ובכמה:
@מוטי-ברנד לסיום, למה לא קנית את זה נגיד (יותר זול)
זה לא יאנג זה יותר גדול ואני צריך כשר
-
@מוישה-גרויס אמר בבירור | איפה קונים יאנג ובכמה:
@מוטי-ברנד לסיום, למה לא קנית את זה נגיד (יותר זול)
זה לא יאנג זה יותר גדול ואני צריך כשר
@מוטי-ברנד אתה מתכוון מבחינת הנראות או שיש עוד הבדל?
-
@מוטי-ברנד אתה מתכוון מבחינת הנראות או שיש עוד הבדל?
@מוישה-גרויס מבחינת הנראות זה הרבה יותר גדול וזה כבר נראה סמרטפון רגיל
-
@מוישה-גרויס מבחינת הנראות זה הרבה יותר גדול וזה כבר נראה סמרטפון רגיל
@מוטי-ברנד אפשר לשאול אותך שאלה בצ'אט?
-
@מוטי-ברנד אפשר לשאול אותך שאלה בצ'אט?
-
@מוטי-ברנד זה לא נותן לי לפתוח רק לענות
-
@מוטי-ברנד זה לא נותן לי לפתוח רק לענות
@מוישה-גרויס אמר בבירור | איפה קונים יאנג ובכמה:
@מוטי-ברנד זה לא נותן לי לפתוח רק לענות
אי אפשר לפתוח כשעדיין סגור לך
-
@מוישה-גרויס אמר בבירור | איפה קונים יאנג ובכמה:
@מוטי-ברנד זה לא נותן לי לפתוח רק לענות
אי אפשר לפתוח כשעדיין סגור לך
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@מוישה-גרויס יוסי מחשבים הוא מנהל ולכן הוא יכול
-
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
-
@מוישה-גרויס ממליץ!
קניתי כאן https://www.ebay.com/itm/273957319053
כבר שני מכשירים ואני מרוצה לגמרי
[חוץ מזה שלוקח לו חודש- חודש וחצי להגיע...] -
@מוישה-גרויס ממליץ!
קניתי כאן https://www.ebay.com/itm/273957319053
כבר שני מכשירים ואני מרוצה לגמרי
[חוץ מזה שלוקח לו חודש- חודש וחצי להגיע...]
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

