שאלה | שגיאת מערכת אופיס
-
משהו יודע מה עושים אני לא מצליח לפתוח שום קובץ אופיס

-
משהו יודע מה עושים אני לא מצליח לפתוח שום קובץ אופיס

@israel40370 אמר בשאלה | שגיאת מערכת אופיס:
משהו יודע מה עושים אני לא מצליח לפתוח שום קובץ אופיס

דבר ראשון תנסה לבצע תיקון בתכניות ותכונות

-
@israel40370 אמר בשאלה | שגיאת מערכת אופיס:
משהו יודע מה עושים אני לא מצליח לפתוח שום קובץ אופיס

דבר ראשון תנסה לבצע תיקון בתכניות ותכונות

@משהקפלן אמר בשאלה | שגיאת מערכת אופיס:
@israel40370 אמר בשאלה | שגיאת מערכת אופיס:
משהו יודע מה עושים אני לא מצליח לפתוח שום קובץ אופיס

דבר ראשון תנסה לבצע תיקון בתכניות ותכונות
או לחילופין הפעל את הקובץ הבא:
תיקון אופיס אופליין.bat -
משהו יודע מה עושים אני לא מצליח לפתוח שום קובץ אופיס

@israel40370 תתקין את החבילה הבאה:
https://mitmachim.top/post/64589
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות