בקשת מידע | מפרט למחשב
-
אשמח לשמוע את חוות דעת המומחים כאן על מפרט למחשב.
המחשב בעיקרון אמור לשמש אופיס, אוצר החכמה גירסה 20 (ע"פ הדרישות החדשות שלהם), פוטו שופ פעם ב..,
וכן התוכנות הפשוטות.
זה המפרט:
B1500CEAE/15.6 FHD/ i5-1165G/16G DDR4 on board/256GB M.2 SSD /Star Black/1 year OS
ב3,000 ש"ח.
אשמח למידע מומחי הפורום האם מומלץ או לא?תודה רבה
-
אשמח לשמוע את חוות דעת המומחים כאן על מפרט למחשב.
המחשב בעיקרון אמור לשמש אופיס, אוצר החכמה גירסה 20 (ע"פ הדרישות החדשות שלהם), פוטו שופ פעם ב..,
וכן התוכנות הפשוטות.
זה המפרט:
B1500CEAE/15.6 FHD/ i5-1165G/16G DDR4 on board/256GB M.2 SSD /Star Black/1 year OS
ב3,000 ש"ח.
אשמח למידע מומחי הפורום האם מומלץ או לא?תודה רבה
@כתר-התורה קישור?
-
אשמח לשמוע את חוות דעת המומחים כאן על מפרט למחשב.
המחשב בעיקרון אמור לשמש אופיס, אוצר החכמה גירסה 20 (ע"פ הדרישות החדשות שלהם), פוטו שופ פעם ב..,
וכן התוכנות הפשוטות.
זה המפרט:
B1500CEAE/15.6 FHD/ i5-1165G/16G DDR4 on board/256GB M.2 SSD /Star Black/1 year OS
ב3,000 ש"ח.
אשמח למידע מומחי הפורום האם מומלץ או לא?תודה רבה
@כתר-התורה להכל אמור להספיק ממש בקלות. לפוטו שופ אני קצת סקפסטי, זאת אומרת התוכנה ודאי "תרוץ" על המחשב אבל יכול להיות שהיא רק "תלך"....
-
@כתר-התורה להכל אמור להספיק ממש בקלות. לפוטו שופ אני קצת סקפסטי, זאת אומרת התוכנה ודאי "תרוץ" על המחשב אבל יכול להיות שהיא רק "תלך"....
@שמעון-חבצלת
בקיצור, מומלץ?
בא נאמר שאני לא משתמש בפוטו שופ. -
@שמעון-חבצלת
בקיצור, מומלץ?
בא נאמר שאני לא משתמש בפוטו שופ.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות