בעיה | הארד דיסק שהקבצים לא נקראים
-
@מי-כעמך-ישראל-1 אם אתה רוצה שליטה מרחוק אני יכול עכשיו
תוריד anydesk ותכתוב כאן את המזההפוסט זה נמחק! -
@מי-כעמך-ישראל-1 אם אתה רוצה שליטה מרחוק אני יכול עכשיו
תוריד anydesk ותכתוב כאן את המזהה@מתכנת-חובב אמר בבעיה | הארד דיסק שהקבצים לא נקראים:
@מי-כעמך-ישראל-1 אם אתה רוצה שליטה מרחוק אני יכול עכשיו
תוריד anydesk ותכתוב כאן את המזההיצאתי בטעות
-
@מתכנת-חובב אמר בבעיה | הארד דיסק שהקבצים לא נקראים:
@מי-כעמך-ישראל-1 אם אתה רוצה שליטה מרחוק אני יכול עכשיו
תוריד anydesk ותכתוב כאן את המזההיצאתי בטעות
@מי-כעמך-ישראל-1 כמה דקות
אני מוריד טימוויואר -
@מי-כעמך-ישראל-1 כמה דקות
אני מוריד טימוויואר@מתכנת-חובב אמר בבעיה | הארד דיסק שהקבצים לא נקראים:
@מי-כעמך-ישראל-1 כמה דקות
אני מוריד טימוויוארפתחתי
-
@מי-כעמך-ישראל-1 כמה דקות
אני מוריד טימוויואר@מתכנת-חובב אמר בבעיה | הארד דיסק שהקבצים לא נקראים:
@מי-כעמך-ישראל-1 כמה דקות
אני מוריד טימוויואראני יוצא עכשיו מהבית
תוכל גם בלילה?
אין מילים -
@מתכנת-חובב אמר בבעיה | הארד דיסק שהקבצים לא נקראים:
@מי-כעמך-ישראל-1 כמה דקות
אני מוריד טימוויואראני יוצא עכשיו מהבית
תוכל גם בלילה?
אין מילים -
פוסט זה נמחק!
-
@מתכנת-חובב אמר בבעיה | הארד דיסק שהקבצים לא נקראים:
@מי-כעמך-ישראל-1 אמר בבעיה | הארד דיסק שהקבצים לא נקראים:
תוכל גם בלילה?
מקווה
אפשר עכשיו?
-
@מתכנת-חובב אמר בבעיה | הארד דיסק שהקבצים לא נקראים:
@מי-כעמך-ישראל-1 אמר בבעיה | הארד דיסק שהקבצים לא נקראים:
תוכל גם בלילה?
מקווה
אפשר עכשיו?
@מי-כעמך-ישראל-1 עכשיו אפשר
-
@מי-כעמך-ישראל-1 עכשיו אפשר
@מתכנת-חובב אמר בבעיה | הארד דיסק שהקבצים לא נקראים:
@מי-כעמך-ישראל-1 עכשיו אפשר
אני דסק? -
@מתכנת-חובב אמר בבעיה | הארד דיסק שהקבצים לא נקראים:
@מי-כעמך-ישראל-1 עכשיו אפשר
אני דסק? -
-
@מי-כעמך-ישראל-1 מזהה ?
-
@מי-כעמך-ישראל-1 מזהה ?
-
@מי-כעמך-ישראל-1
אין לי מספיק מילים להודות למתכנת חובב על העזרה שלו. פשוט הציל לי את הקבצים בלי לבקש כלום
אני מנסה להוציא דוח סמארט ולא מצליח בינתיים -
@מי-כעמך-ישראל-1 מזהה ?
@מתכנת-חובב אמר בבעיה | הארד דיסק שהקבצים לא נקראים:
@מי-כעמך-ישראל-1 מזהה ?
בינתיים זה מה שהוא מראה לי. אם כי כל הקבצים כבר תקינים

-
@מי-כעמך-ישראל-1 אם אתה רוצה שחזור - תפנה אלי בצ'אט ואני יעזור לך בשליטה מרחוק בחינם
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@מי-כעמך-ישראל-1 בשמחה
מה המזהה anydesk ? -
@מי-כעמך-ישראל-1 בשמחה
מה המזהה anydesk ?פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות