גימייל לא נדלק
-
נסה דרך דפדפן אחר, ואם לא יעבוד. כנראה בעיה ברשת/סינון
-
תעשה הקלטת תעבורה ותשלח להם שיבדקו אם יש בעיה שנובעת מהסינון, מקווה שיש שם מענה בחג
במקביל תבדוק עם חברת התקשורת שלך...
הפעלה מחדש למחשב ולראוטר ניסית? לאף אחד אין תשובה, אבל 50% (אפי' יותר) מהבעיות בעולם המחשבים, נפתרים בדרך זו... -
זה הסרטה של הבעיה
בנטפרי אין תמיכה בחול המועד וזה ממש דחוףbandicam 2020-04-11 23-10-45-357.mp4 -
@עורך-מקומי לא עוזר
-
@NOKIA לכאו' בעיה של DNS. מישהו שיחק לך בזה\וירוס\לא יודע מה.
בכל אופן הפיתרון הוא לשנות את הדרך שהמחשב בוחר DNS לאוטומטיתשים לב אני לא כ"כ זוכר איך קוראים לכל הגדרה בעברית, אני משתמש באנגלית. מקווה שיעזור:
לך ללוח הבקרה > מרכז הרשת > שנה הגדרות מתאם > בחר את מתאם הרשת שאיתו אתה מתחבר (לדוג' - וייפיי, את'רנט, וכו') תלחץ בימני > פרטים. תלחץ על הגרסה הנוכחית של IP שאיתה אתה מתחבר (יש IPv4 ויש IPv6. לכאו' אתה מחובר ב-4 אא"כ זה אינטרנט מהיר, או שהווייפיי 5G), תלחץ עליו - ואז פרטים. כאן תשנה את הבחירה מ-ידני ל-בחר DNS אוטומטי (או משהו כזה לא יודע איך זה בעברית.)
דווח אם עזר.
-
@chv אמר בגימייל לא נדלק:
יך קוראים לכל הגדרה בעברית, אני משתמש באנגלית. מקווה שיעזור:
לך ללוח הבקרה > מרכז הרשת > שנה הגדרות מתאם > בחר את מתאם הרשת שאיתו אתה מתחבר (לדוג' - וייפיי, את'רנט, וכו') תלחץ בימני > פרטים. תלחץ על הגרסה הנוכחית של IP שאיתה אתה מתחבר (יש IPv4 ויש IPv6. לכאו' אתה מחובר ב-4 אא"כ זה אינטרנט מהיר, או שהווייפיי 5G), תלחץ עליו - ואז פרטים. כאן תשנה את הבחירה מ-ידני ל-בחר DNS אוטומטי (או משהו כזה לא יודע איך זה בעברית.)
דווח אם עזר.זה מחובר דרך וויפי
אני לא מוצא איפה לבחור ידני או DNS