דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • Light
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • Dark
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. רשתות
  4. שיתוף | מייל לפלאפון הכשר

שיתוף | מייל לפלאפון הכשר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר רשתות
1.0k פוסטים 134 כותבים 99.8k צפיות 100 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ח חכמון

    @kasnik כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:

    @חכמון כמה זמן לקח להם לטפל?

    יום.

    ח מנותק
    ח מנותק
    חכמון
    כתב נערך לאחרונה על ידי
    #984

    @חכמון כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:

    @kasnik כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:

    @חכמון כמה זמן לקח להם לטפל?

    יום.

    והיו פעמים שפחות.

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ח חכמון

      @kasnik כתב בשיתוף | מייל לפלאפון הכשר:

      @חכמון כמה זמן לקח להם לטפל?

      יום.

      kasnikK מנותק
      kasnikK מנותק
      kasnik
      מדריכים
      כתב נערך לאחרונה על ידי kasnik
      #985

      @חכמון ולי עם כל הפרטים שציינתי לקח ארבע שעות מקסימום....
      תחשוב מה יותר משתלם

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • kasnikK kasnik

        @חכמון ולי עם כל הפרטים שציינתי לקח ארבע שעות מקסימום....
        תחשוב מה יותר משתלם

        א מנותק
        א מנותק
        אהל יהודה
        כתב נערך לאחרונה על ידי
        #986

        @kasnik למה זה נתקע לי בגוגל? זה עושה לי ''האפלקציה נחסמה''
        ואני בכלל בלי אבטחה. [הגדרתי כך בחשבון]
        תודה רבה.

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מנצפכמ מנצפכ

          בעז"ה

          מייל לפלאפון הכשר

          קישור לגירסה האחרונה (8.2.6 בכתיבת השורות)

          בעת קבלת מייל חדש המערכת שולחת צינתוק ושולחת את נוסח הודעות המייל לפלאפון

          אשמח מאוד לקבל הערות ורשמים (אפשר כאן או במייל pnhspnhs29@gmail.com)

          בתחתית הגליון יש קישורים לכל מיני אתרים שאם נכנסים אליהם החברות משלמות לי

          בהצלחה


          הדרכה להתקנת הסקריפט

          תמונות

          הערות

          תקלות מצויות

          מה יש במערכת

          תודות


          הדרכה

          הדרכה להתקנת הסקריפט

          שימו לב שלפני הגדרת המערכת צריך להיות ברשותכם מערכת תוכן של חברת ימות המשיח אם אין לכם כנסו לכאן ופתחו מערכת חדשה

          נכנסים לכאן ייפתח חלון שיישאל אתכם אם ליצור עותק, יש ללחוץ על יצירת עותק

          לאחר יצירת העותק ייפתח חלון של Google Sheets (אקסל של גוגל), יש ללחוץ בסרגל הכלים מייל לפלאפון > הפעלה ראשונית (או על כפתור טיפול בהכל)

          יפתח לנו חלונית חדשה שתבקש שניכנס עם החשבון ג'ימייל שלנו, ואז יופיע אזהרה שגוגל לא אימתה את האפליקציה הזו, נלחץ על מתקדם ואז על כניסה אל mailToPhone (לא מאובטח) וכן לאשר גם את החלונות שייקפצו בהמשך (הדבר מאובטח בהחלט אתם היחידים ששולטים על הסקריפט)

          אם הסקריפט עדיין לא הופעל יש להפעיל אותו שוב

          תתבקשו מהמערכת להקיש את מספר המערכת והסיסמא ותצטרכו לבחור אם יהיה סיסמא לשלוחת השמעת המיילים

          אחרי ההפעלה מתקשרים למערכת מקישים 9 להרשמה לקבלת צינתוקים

          כעת יש לנו מערכת מוכנה שתצנתק לנו כשיש מייל חדש ותקריא לנו את המיילים שקבלנו


          תמונות

          תמונות

          כדי לא להאריך התמונות בספויילר


          1.png

          2.png

          3.png

          4.png

          5.png

          6.png

          7.png

          8.png

          9.png

          כניסה אל הפעלת הסקריפט שוב

          10.png

          11.png

          12.png

          13.png

          אפשר לבחור את הטקסט ולאחר מכן ללחוץ Ctrl + C להעתקה ולפתוח כרטיסיה חדשה וללחוץ בשורת הכתובת Ctrl + V להדבקה

          14.png

          15.png

          יש להעתיק את הטקסט

          16.png

          להדביק את הטקסט בתיבה

          17.png

          18.png

          19.png

          20.png

          21.png

          22.png

          נשלח מתוך המייל הפרטי שלכם הודעת מייל עם קישור לקובץ

          23.png

          עריכת הגדרות ידנית

          24.png

          25.png


          הערות

          הערות

          • קידומי מכירות נמצא בהחרגה כדי לבטל אותו צריך למחוק את ההחרגה בגליון הגדרות שנמצא בתחתית האקסל
            הדרכה לחיפוש במייל
          • משום מה בגוגל סקריפט בטעינה בפעם הראשונה הסקריפט לא מופעל
            אם לא קיבלתם הודעה קופצת בצד שמאל למטה שהסקריפט הופעל - הסקריפט לא הופעל ויש להפעילו שוב
          • לע״ע אין שליחת מיילים מהפלאפון מי שמעוניין יכול להשתמש בינתיים בסקריפט המושקע הזה של @מיכאלוש
          • הפוסט הזה מופיע תוצאה ראשונה בחיפוש בגוגל "מייל לפלאפון"
          • הערה למי שצריך גוגל סקריפט לא תומך בחשבונות גוגל מרובים
          • רוב הגירסאות הקודמות

          תקלות

          תקלות מצויות

          • יש שמסתבכים קצת עם יצירת טוקן מי שיותר נח לו להכניס ידנית טוקן לגליון הגדרות יכול לקבל הסבר להגדרת הטוקן כאן
          • בחדרי מחשבים זה עובד אבל מציג בסוף התהליך הודעת חסימה כאילו לא עובד

          מה

          מה יש במערכת

          • בעת קבלת מייל חדש המערכת שולחת צינתוק ושולחת את נוסח הודעות המייל לפלאפון
          • לא מחפש קבצים שנקראו כדי שלא יצנתק כשאתם על המייל וכבר הספקתם לפתוח את הקובץ
          • במקרה שהצינתוק לא פועל הוא מופעל שוב כל 15 דקות כך שאם התקבל מייל בשבת הצינתוק יופעל מוצאי שבת
          • תרגום ההודעה לעברית
            במקרה שהתרגום לא יעבוד נשלח הטקסט לא מתורגם
          • מוחק תווים מיותרים (  - * ( ) [  ] < > ״ ׳ ) וקישורים ומקצר את ההודעה ל 2000 תווים למנוע שגיאה של ההקראה
          • תאריך עברי, שעה וקבצים מצורפים בכותרת ההודעה
          • מוצג באקסל 1. אם הטריגרים מופעלים 2. אם ההתחברות לימות המשיח תקינה 3. הטקסט לחיפוש במייל שעליו עובד הסקריפט 4. כל מספרי הפלאפון שנמצאים ברשימת הצינתוקים (מתרענן כל פתיחה או בלחיצה על כפתור רענון)

          בהפעלה הראשונה

          • קישור לקובץ נשלח למייל
          • אפשרות להעברת הגירסאות הקודמות לאשפה
            מגירסה 7 ומעלה, אם ההגדרה של מחיקה מסומנת בקובץ הישן
          • הגדרת המערכת תוכן בצורה אוטומטית
          • אפשרות להגדרת סיסמא לשלוחת השמעת המילים
          • הכל אוטומטי אין צורך להגדיר כלום מלבד מה שהמערכת תבקש ממכם בהפעלה

          הגדרות שאפשר להגדיר בגליון הגדרות

          • האם הקובץ יימחק בעדכון לגירסה חדשה
          • פרטי ההתחברות למערכת
          • אורך הצינתוק
          • הגדרת טקסט לחיפוש ולהחרגה במיילים
          • נוסח ההודעות במערכת

          בגירסה הזאת התחדש

          • הודעה על מספר המיילים החדשים במערכת בכניסה למערכת. בכניסה לשלוחה של הודעות המייל ההודעה נמחקת.
          • הודעה למי שלא נרשם לצינתוקים בכניסה למערכת
          • עוד כמה שיפורים קלים

          תודות

          תודות

          • תודה ל @שאול-נ-י שהרעיון הבסיסי של הסקריפט היה ממנו
          • תודה לכל העוזרים והמעירים בגלוי ובסתר ובמיוחד ל @מיכאלוש על הערותיו המחכימות
          • תודה לכל המעודדים
          י מנותק
          י מנותק
          י.ע
          כתב נערך לאחרונה על ידי י.ע
          #987

          @מנצפכ
          איך מגדירים שיצנתק ממספר מסוים???
          כמו"כ אם תוכל לעשות שיהיה אפשר לבחור מספר שלוחת תפריט
          למקרה שהמערכת יושבת על שלוחה מסויימת במערכת....
          תודה רבה...
          מערכת מצויינת

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מנותק
            מ מנותק
            מרים321
            כתב נערך לאחרונה על ידי
            #988

            איך אפשר לצרף טלפון נוסף שיקבל את הצינתוקים

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מרים321

              איך אפשר לצרף טלפון נוסף שיקבל את הצינתוקים

              ח מנותק
              ח מנותק
              חכמון
              כתב נערך לאחרונה על ידי חכמון
              #989

              @מרים321 לפתוח שלוחת הרשמה לצינתוק,
              ושיכנסו מהמספר השני לשלוחה וירשמו לצינתוקים.
              השלוחה ברירת מחדל היא 123,
              אז ההגדרות הם כך:

              type=tzintuk
              list_tzintuk=123
              

              ומי שייכנס לשלוחה זאת - יקבל צינתוק כשקיבלתם מייל.

              מנצפכמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              4
              • ח חכמון

                @מרים321 לפתוח שלוחת הרשמה לצינתוק,
                ושיכנסו מהמספר השני לשלוחה וירשמו לצינתוקים.
                השלוחה ברירת מחדל היא 123,
                אז ההגדרות הם כך:

                type=tzintuk
                list_tzintuk=123
                

                ומי שייכנס לשלוחה זאת - יקבל צינתוק כשקיבלתם מייל.

                מנצפכמ מנותק
                מנצפכמ מנותק
                מנצפכ
                מדריכים עימוד
                כתב נערך לאחרונה על ידי
                #990

                @חכמון או פשוט יותר להכנס מהשלוחה שכבר מוגדרת מאותו פלאפון (שלוחה 9 כברירת מחדל) ולהרשם

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                2
                • תלת פאזית תלת פאזי התייחס לנושא זה
                • ד מנותק
                  ד מנותק
                  דוד טרייטל
                  כתב נערך לאחרונה על ידי
                  #991

                  הסוף???

                  0abcc182-876a-4acd-89ae-1639fe7b7616-image.png

                  לקוח יקר שים לב.
                  החל מתאריך 2025-11-01 חלה חובה להתחבר עם אימות דו שלבי למערכת. על מנת לא לאבד את הגישה למערכת, יש צורך לוודא שמוגדר במערכת שיטות התחברות עם אימות דו-שלבי.
                  . ניתן להוסיף לאימות דו-שלבי מספר טלפון מישראל, ארה״ב או קנדה, וכו להגדיר אימות דו-שלבי באמצעות מייל.
                  לקוחות שמוגדר להם מספר טלפון של יוצר המערכת, או מייל לשחזור - יכולים להוסיף באופן עצמאי מספרי טלפון או כתובות מייל נוספות למנוע האימות הדו-שלבי.
                  לקוחות שבמערכת שלהם לא מוגדר לא מספר טלפון שיצר את המערכת, ולא כתובת מייל לשחזור החשבון, צריכים לפנות לשירות הלקוחות על מנת להגדיר את אחד מאלה - כדי שיוכלו להגדיר שיטות לאימות דו-שלבי או להתחבר למערכת - לפני התאריך הנ״ל.
                  מערכת שאין בה שום שיטת אימות דו-שלבי לאחר התאריך הנ״ל - לא יהיה אפשר להתחבר אליה באתר, או בAPI.

                  תוכלו להמשיך כרגע לגשת למערכת כרגיל, או לעבור לעמוד הגדרת אימות דו-שלבי, אשר ניתן לגשת אליו בכל עת תחת לשונית ״אבטחה>ניהול אימות דו-שלבי״.

                  ע"ה דכו"עע ח תלת פאזית 4 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • ד דוד טרייטל

                    הסוף???

                    0abcc182-876a-4acd-89ae-1639fe7b7616-image.png

                    לקוח יקר שים לב.
                    החל מתאריך 2025-11-01 חלה חובה להתחבר עם אימות דו שלבי למערכת. על מנת לא לאבד את הגישה למערכת, יש צורך לוודא שמוגדר במערכת שיטות התחברות עם אימות דו-שלבי.
                    . ניתן להוסיף לאימות דו-שלבי מספר טלפון מישראל, ארה״ב או קנדה, וכו להגדיר אימות דו-שלבי באמצעות מייל.
                    לקוחות שמוגדר להם מספר טלפון של יוצר המערכת, או מייל לשחזור - יכולים להוסיף באופן עצמאי מספרי טלפון או כתובות מייל נוספות למנוע האימות הדו-שלבי.
                    לקוחות שבמערכת שלהם לא מוגדר לא מספר טלפון שיצר את המערכת, ולא כתובת מייל לשחזור החשבון, צריכים לפנות לשירות הלקוחות על מנת להגדיר את אחד מאלה - כדי שיוכלו להגדיר שיטות לאימות דו-שלבי או להתחבר למערכת - לפני התאריך הנ״ל.
                    מערכת שאין בה שום שיטת אימות דו-שלבי לאחר התאריך הנ״ל - לא יהיה אפשר להתחבר אליה באתר, או בAPI.

                    תוכלו להמשיך כרגע לגשת למערכת כרגיל, או לעבור לעמוד הגדרת אימות דו-שלבי, אשר ניתן לגשת אליו בכל עת תחת לשונית ״אבטחה>ניהול אימות דו-שלבי״.

                    ע"ה דכו"עע מנותק
                    ע"ה דכו"עע מנותק
                    ע"ה דכו"ע
                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                    #992
                    פוסט זה נמחק!
                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ד דוד טרייטל

                      הסוף???

                      0abcc182-876a-4acd-89ae-1639fe7b7616-image.png

                      לקוח יקר שים לב.
                      החל מתאריך 2025-11-01 חלה חובה להתחבר עם אימות דו שלבי למערכת. על מנת לא לאבד את הגישה למערכת, יש צורך לוודא שמוגדר במערכת שיטות התחברות עם אימות דו-שלבי.
                      . ניתן להוסיף לאימות דו-שלבי מספר טלפון מישראל, ארה״ב או קנדה, וכו להגדיר אימות דו-שלבי באמצעות מייל.
                      לקוחות שמוגדר להם מספר טלפון של יוצר המערכת, או מייל לשחזור - יכולים להוסיף באופן עצמאי מספרי טלפון או כתובות מייל נוספות למנוע האימות הדו-שלבי.
                      לקוחות שבמערכת שלהם לא מוגדר לא מספר טלפון שיצר את המערכת, ולא כתובת מייל לשחזור החשבון, צריכים לפנות לשירות הלקוחות על מנת להגדיר את אחד מאלה - כדי שיוכלו להגדיר שיטות לאימות דו-שלבי או להתחבר למערכת - לפני התאריך הנ״ל.
                      מערכת שאין בה שום שיטת אימות דו-שלבי לאחר התאריך הנ״ל - לא יהיה אפשר להתחבר אליה באתר, או בAPI.

                      תוכלו להמשיך כרגע לגשת למערכת כרגיל, או לעבור לעמוד הגדרת אימות דו-שלבי, אשר ניתן לגשת אליו בכל עת תחת לשונית ״אבטחה>ניהול אימות דו-שלבי״.

                      ח מנותק
                      ח מנותק
                      חכמון
                      כתב נערך לאחרונה על ידי חכמון
                      #993

                      @דוד-טרייטל שמואל כתב שם שיהיה פיתרון לapi אבל הוא לא פירט בדיוק,
                      ויש שם בימות דיונים האם לתת לבעלי קווים אם הם מעוניינים באימות דו שלבי או לא.
                      ויש לי הרגשה שיצטרכו בסוף להתקין מחדש כל 30 יום, (עד שהמחשב לא זוכר אותך).

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ד דוד טרייטל

                        הסוף???

                        0abcc182-876a-4acd-89ae-1639fe7b7616-image.png

                        לקוח יקר שים לב.
                        החל מתאריך 2025-11-01 חלה חובה להתחבר עם אימות דו שלבי למערכת. על מנת לא לאבד את הגישה למערכת, יש צורך לוודא שמוגדר במערכת שיטות התחברות עם אימות דו-שלבי.
                        . ניתן להוסיף לאימות דו-שלבי מספר טלפון מישראל, ארה״ב או קנדה, וכו להגדיר אימות דו-שלבי באמצעות מייל.
                        לקוחות שמוגדר להם מספר טלפון של יוצר המערכת, או מייל לשחזור - יכולים להוסיף באופן עצמאי מספרי טלפון או כתובות מייל נוספות למנוע האימות הדו-שלבי.
                        לקוחות שבמערכת שלהם לא מוגדר לא מספר טלפון שיצר את המערכת, ולא כתובת מייל לשחזור החשבון, צריכים לפנות לשירות הלקוחות על מנת להגדיר את אחד מאלה - כדי שיוכלו להגדיר שיטות לאימות דו-שלבי או להתחבר למערכת - לפני התאריך הנ״ל.
                        מערכת שאין בה שום שיטת אימות דו-שלבי לאחר התאריך הנ״ל - לא יהיה אפשר להתחבר אליה באתר, או בAPI.

                        תוכלו להמשיך כרגע לגשת למערכת כרגיל, או לעבור לעמוד הגדרת אימות דו-שלבי, אשר ניתן לגשת אליו בכל עת תחת לשונית ״אבטחה>ניהול אימות דו-שלבי״.

                        ח מנותק
                        ח מנותק
                        חכמון
                        כתב נערך לאחרונה על ידי
                        #994

                        @דוד-טרייטל https://f2.freeivr.co.il/topic/18488/אבטחה-באימות-דו-שלבי-דעתכם

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ח מנותק
                          ח מנותק
                          חכמון
                          כתב נערך לאחרונה על ידי חכמון
                          #995
                          פוסט זה נמחק!
                          kasnikK תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ח חכמון

                            פוסט זה נמחק!

                            kasnikK מנותק
                            kasnikK מנותק
                            kasnik
                            מדריכים
                            כתב נערך לאחרונה על ידי kasnik
                            #996
                            פוסט זה נמחק!
                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ד דוד טרייטל

                              הסוף???

                              0abcc182-876a-4acd-89ae-1639fe7b7616-image.png

                              לקוח יקר שים לב.
                              החל מתאריך 2025-11-01 חלה חובה להתחבר עם אימות דו שלבי למערכת. על מנת לא לאבד את הגישה למערכת, יש צורך לוודא שמוגדר במערכת שיטות התחברות עם אימות דו-שלבי.
                              . ניתן להוסיף לאימות דו-שלבי מספר טלפון מישראל, ארה״ב או קנדה, וכו להגדיר אימות דו-שלבי באמצעות מייל.
                              לקוחות שמוגדר להם מספר טלפון של יוצר המערכת, או מייל לשחזור - יכולים להוסיף באופן עצמאי מספרי טלפון או כתובות מייל נוספות למנוע האימות הדו-שלבי.
                              לקוחות שבמערכת שלהם לא מוגדר לא מספר טלפון שיצר את המערכת, ולא כתובת מייל לשחזור החשבון, צריכים לפנות לשירות הלקוחות על מנת להגדיר את אחד מאלה - כדי שיוכלו להגדיר שיטות לאימות דו-שלבי או להתחבר למערכת - לפני התאריך הנ״ל.
                              מערכת שאין בה שום שיטת אימות דו-שלבי לאחר התאריך הנ״ל - לא יהיה אפשר להתחבר אליה באתר, או בAPI.

                              תוכלו להמשיך כרגע לגשת למערכת כרגיל, או לעבור לעמוד הגדרת אימות דו-שלבי, אשר ניתן לגשת אליו בכל עת תחת לשונית ״אבטחה>ניהול אימות דו-שלבי״.

                              תלת פאזית מנותק
                              תלת פאזית מנותק
                              תלת פאזי
                              כתב נערך לאחרונה על ידי
                              #997

                              @דוד-טרייטל
                              באתר החדש אין כזה דרישה

                              tlata.gam@gmail.com
                              אין לי צ'אט!

                              ח יאנג בויי צ 3 תגובות תגובה אחרונה
                              0
                              • תלת פאזית תלת פאזי

                                @דוד-טרייטל
                                באתר החדש אין כזה דרישה

                                ח מנותק
                                ח מנותק
                                חכמון
                                כתב נערך לאחרונה על ידי חכמון
                                #998

                                @תלת-פאזי אנחנו מדברים על api.
                                ואם אתה רוצה, תעבור על מה ששמואל כתב בפורום ימות המשיח.
                                עריכה: עידכנתי את הקישור לפוסט הרלוונטי.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • תלת פאזית תלת פאזי

                                  @דוד-טרייטל
                                  באתר החדש אין כזה דרישה

                                  יאנג בויי מחובר
                                  יאנג בויי מחובר
                                  יאנג בוי
                                  מדריכים
                                  כתב נערך לאחרונה על ידי יאנג בוי
                                  #999

                                  @תלת-פאזי
                                  הוא לא נתמך רשמית עדיין.
                                  הוא מבוסס API, כך שהוא לא כולל את הכניסה הרשמית של ימות.
                                  בקרוב גם API יהיה צריך אימות דו שלבי / טוקן קבוע ואז גם הוא ישתנה / לא יעבוד.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • תלת פאזית תלת פאזי

                                    @דוד-טרייטל
                                    באתר החדש אין כזה דרישה

                                    צ מחובר
                                    צ מחובר
                                    צבי דורש ציון
                                    כתב נערך לאחרונה על ידי
                                    #1000

                                    @תלת-פאזי זה לא אומר שלא יצטרכו, האתר החדש עובד על API ואין לי מושג איך הוא אמור לעבוד בדיוק אחרי השינוי, כי עדיין לא הוחלט איך יעבוד הAPI
                                    וכבר הערתי שם שצריך שיופיע ההודעה גם באתר החדש

                                    נראה לי הגיע הזמן לעבור לשרשור חדש בנושא

                                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    2
                                    • צ צבי דורש ציון

                                      @תלת-פאזי זה לא אומר שלא יצטרכו, האתר החדש עובד על API ואין לי מושג איך הוא אמור לעבוד בדיוק אחרי השינוי, כי עדיין לא הוחלט איך יעבוד הAPI
                                      וכבר הערתי שם שצריך שיופיע ההודעה גם באתר החדש

                                      נראה לי הגיע הזמן לעבור לשרשור חדש בנושא

                                      ח מנותק
                                      ח מנותק
                                      חכמון
                                      כתב נערך לאחרונה על ידי
                                      #1001

                                      @צבי-דורש-ציון אפשר לעבור לימות.

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      2

                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • חוקי הפורום
                                      • פופולרי
                                      • לא נפתר
                                      • משתמשים
                                      • חיפוש גוגל בפורום
                                      • צור קשר