דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. רשתות
  4. שיתוף | מייל לפלאפון הכשר

שיתוף | מייל לפלאפון הכשר

מתוזמן נעוץ נעול הועבר רשתות
1.1k פוסטים 148 כותבים 199.1k צפיות 111 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    ארזאב
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #682

    מה אני עושה בשלב הזה?יע.PNG

    י לומדעסל 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • א ארזאב

      מה אני עושה בשלב הזה?יע.PNG

      י מנותק
      י מנותק
      יאיר 30
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #683

      @ארזאב
      תעתיק את הקישור שמובא לך
      ואת מה שיוצא לך בדף תעתיק ותדביק כאן

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מנצפכמ מנותק
        מנצפכמ מנותק
        מנצפכ
        מדריכים עימוד
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנצפכ
        #684

        בעז"ה גירסה 8.2.2

        • טופל הבאג במספור המיילים החדשים שהוזכר לעיל:

        @מנצפכ כתב במדריך | מייל לפלאפון הכשר:

        אם מגיע מייל חדש בזמן מחיקת ההודעה של המיילים החדשים ההודעה לא נמחקת

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        2
        • א ארזאב

          מה אני עושה בשלב הזה?יע.PNG

          לומדעסל מנותק
          לומדעסל מנותק
          לומדעס
          מדריכים עימוד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #685

          @ארזאב כתב במדריך | מייל לפלאפון הכשר:

          מה אני עושה בשלב הזה?יע.PNG

          תמחק יש פרטים אישים

          2israel.israeli@gmail.com

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א מחובר
            א מחובר
            א.א.פ.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #686

            אני פועל לפי כל ההוראות, ונכתב לי שם משתמש וסיסמא אינם תואמים.
            ניסיתי שוב ושוב כמה פעמים.
            67f82a44-7778-4c34-9061-18cd935e4486-image.png

            מנצפכמ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א א.א.פ.

              אני פועל לפי כל ההוראות, ונכתב לי שם משתמש וסיסמא אינם תואמים.
              ניסיתי שוב ושוב כמה פעמים.
              67f82a44-7778-4c34-9061-18cd935e4486-image.png

              מנצפכמ מנותק
              מנצפכמ מנותק
              מנצפכ
              מדריכים עימוד
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #687

              @א-א-פ כתב במדריך | מייל לפלאפון הכשר:

              אני פועל לפי כל ההוראות, ונכתב לי שם משתמש וסיסמא אינם תואמים.

              אולי הם באמת לא תואמים?

              א תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מנצפכמ מנצפכ

                @א-א-פ כתב במדריך | מייל לפלאפון הכשר:

                אני פועל לפי כל ההוראות, ונכתב לי שם משתמש וסיסמא אינם תואמים.

                אולי הם באמת לא תואמים?

                א מחובר
                א מחובר
                א.א.פ.
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #688

                @מנצפכ פתחתי את הקו עכשיו לצורך זה, כך שעדיין לא יכלתי לשכוח.
                גם ניסיתי להתקשר לקו, והצלחתי להכנס להגדרות עם סיסמא זו.

                פראיריפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א א.א.פ.

                  @מנצפכ פתחתי את הקו עכשיו לצורך זה, כך שעדיין לא יכלתי לשכוח.
                  גם ניסיתי להתקשר לקו, והצלחתי להכנס להגדרות עם סיסמא זו.

                  פראיריפ מנותק
                  פראיריפ מנותק
                  פראירי
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #689

                  @א-א-פ כתב במדריך | מייל לפלאפון הכשר:

                  @מנצפכ פתחתי את הקו עכשיו לצורך זה, כך שעדיין לא יכלתי לשכוח.
                  גם ניסיתי להתקשר לקו, והצלחתי להכנס להגדרות עם סיסמא זו.

                  זה לא סיסמת הגדרות
                  אלא סיסמת גישה

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • פראיריפ פראירי

                    @א-א-פ כתב במדריך | מייל לפלאפון הכשר:

                    @מנצפכ פתחתי את הקו עכשיו לצורך זה, כך שעדיין לא יכלתי לשכוח.
                    גם ניסיתי להתקשר לקו, והצלחתי להכנס להגדרות עם סיסמא זו.

                    זה לא סיסמת הגדרות
                    אלא סיסמת גישה

                    א מחובר
                    א מחובר
                    א.א.פ.
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #690

                    @פראירי כתב במדריך | מייל לפלאפון הכשר:

                    זה לא סיסמת הגדרות
                    אלא סיסמת גישה

                    מה זה?
                    איפה משיגים את זה?

                    פראיריפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א א.א.פ.

                      @פראירי כתב במדריך | מייל לפלאפון הכשר:

                      זה לא סיסמת הגדרות
                      אלא סיסמת גישה

                      מה זה?
                      איפה משיגים את זה?

                      פראיריפ מנותק
                      פראיריפ מנותק
                      פראירי
                      מדריכים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #691

                      @א-א-פ
                      הסיסמה שמתי שמתקשרים לקו צריך להקישה בכניסה

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א מנותק
                        א מנותק
                        אפרים ד
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #692

                        @מנצפכ הTTS של המיילים במערכת נמחקים מתישהו?

                        מנצפכמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א אפרים ד

                          @מנצפכ הTTS של המיילים במערכת נמחקים מתישהו?

                          מנצפכמ מנותק
                          מנצפכמ מנותק
                          מנצפכ
                          מדריכים עימוד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #693

                          @אפרים-ד כתב במדריך | מייל לפלאפון הכשר:

                          @מנצפכ הTTS של המיילים במערכת נמחקים מתישהו?

                          לאחר 3000 קבצים זה נמחק
                          ככה המדיניות של ימות המשיח

                          המערכת לא אמורה להיות גיבוי של המיילים

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • מנצפכמ מנצפכ

                            @אפרים-ד כתב במדריך | מייל לפלאפון הכשר:

                            @מנצפכ הTTS של המיילים במערכת נמחקים מתישהו?

                            לאחר 3000 קבצים זה נמחק
                            ככה המדיניות של ימות המשיח

                            המערכת לא אמורה להיות גיבוי של המיילים

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אפרים ד
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #694

                            @מנצפכ השאלה האם יש אפשרות לרוקן עם סקריפט שישאר רק כמות מסוימת פחות מ3000?

                            מנצפכמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אפרים ד

                              @מנצפכ השאלה האם יש אפשרות לרוקן עם סקריפט שישאר רק כמות מסוימת פחות מ3000?

                              מנצפכמ מנותק
                              מנצפכמ מנותק
                              מנצפכ
                              מדריכים עימוד
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #695

                              @אפרים-ד כתב במדריך | מייל לפלאפון הכשר:

                              @מנצפכ השאלה האם יש אפשרות לרוקן עם סקריפט שישאר רק כמות מסוימת פחות מ3000?

                              הכל אפשרי

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • מנצפכמ מנצפכ

                                @אפרים-ד כתב במדריך | מייל לפלאפון הכשר:

                                @מנצפכ השאלה האם יש אפשרות לרוקן עם סקריפט שישאר רק כמות מסוימת פחות מ3000?

                                הכל אפשרי

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אפרים ד
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #696

                                @מנצפכ אתה יכול לכתוב לי את השורה הזאת שאני אמור להוסיף בימות פה?(אם אתה כבר יודע)

                                מנצפכמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אפרים ד

                                  @מנצפכ אתה יכול לכתוב לי את השורה הזאת שאני אמור להוסיף בימות פה?(אם אתה כבר יודע)

                                  מנצפכמ מנותק
                                  מנצפכמ מנותק
                                  מנצפכ
                                  מדריכים עימוד
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #697

                                  @אפרים-ד אולי מישהו כאן יסכים לעשות לך

                                  אם אתה רוצה אני אעשה בתשלום

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • פראיריפ פראירי

                                    @א-א-פ
                                    הסיסמה שמתי שמתקשרים לקו צריך להקישה בכניסה

                                    א מחובר
                                    א מחובר
                                    א.א.פ.
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #698

                                    @פראירי כתב במדריך | מייל לפלאפון הכשר:

                                    הסיסמה שמתי שמתקשרים לקו צריך להקישה בכניסה

                                    כשאני מתקשר לקו הוא לא דורש סיסמא

                                    פראיריפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מנצפכמ מנצפכ

                                      @אפרים-ד אולי מישהו כאן יסכים לעשות לך

                                      אם אתה רוצה אני אעשה בתשלום

                                      א מנותק
                                      א מנותק
                                      אלף שין
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #699

                                      @מנצפכ
                                      אגב מתי שתתפנה צור איתי קשר,
                                      ונוכל לעדכן ביחד את הפיתוח של הזיהוי דיבור.

                                      המחשב נועד לשרת את האדם ולא האדם את המחשב

                                      מנצפכמ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א א.א.פ.

                                        @פראירי כתב במדריך | מייל לפלאפון הכשר:

                                        הסיסמה שמתי שמתקשרים לקו צריך להקישה בכניסה

                                        כשאני מתקשר לקו הוא לא דורש סיסמא

                                        פראיריפ מנותק
                                        פראיריפ מנותק
                                        פראירי
                                        מדריכים
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #700

                                        @א-א-פ
                                        אז תגדיר סיסמה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • א אלף שין

                                          @מנצפכ
                                          אגב מתי שתתפנה צור איתי קשר,
                                          ונוכל לעדכן ביחד את הפיתוח של הזיהוי דיבור.

                                          מנצפכמ מנותק
                                          מנצפכמ מנותק
                                          מנצפכ
                                          מדריכים עימוד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #701

                                          @אלף-שין כתב במדריך | מייל לפלאפון הכשר:

                                          @מנצפכ
                                          אגב מתי שתתפנה צור איתי קשר,
                                          ונוכל לעדכן ביחד את הפיתוח של הזיהוי דיבור.

                                          אני לא מעוניין לעשות זיהוי דיבור זה יסרבל את המערכת

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר