בקשה | מחפש apk למצלמה בשביל יאנג משהו יכול להעלות
-
תגובה: הכנסת מצלמה לגלאקסי יאנג
תודה רבה
-
@yehudammm
מצלמה-1.apk בבקשה -
@yehudammm
מצלמה-1.apk בבקשה -
@yehudammm
מצלמה-1.apk בבקשה@אלוף-העולם-1
דבר ראשון תודה
שנית האם יש אופציה להתקין את זה על המכשיר
שכחתי לציין שאין תיקיית קבצים
כלומר דרך המחשב קורא את הפלאפון ושם אני רואה את התיקיות אבל דרך המכשיר יש אופציה להגיע לapk? -
@אלוף-העולם-1
דבר ראשון תודה
שנית האם יש אופציה להתקין את זה על המכשיר
שכחתי לציין שאין תיקיית קבצים
כלומר דרך המחשב קורא את הפלאפון ושם אני רואה את התיקיות אבל דרך המכשיר יש אופציה להגיע לapk?@yehudammm כן בודאי, פשוט תשלח את זה לבלוטוס של הפלאפון ותפתח את מה שהתקבל...
-
@yehudammm כן בודאי, פשוט תשלח את זה לבלוטוס של הפלאפון ותפתח את מה שהתקבל...
@אלוף-העולם-1
אוקיי אנסה -
@אלוף-העולם-1
אוקיי אנסה@yehudammm
העברתי בבלוטוס וכשלחצתי להתקין זה כותב לי אין יישומים זמינים להתקנה זו.
פחות או יותר בניסוח הזה.
מה אפשר לעשות? -
@yehudammm
העברתי בבלוטוס וכשלחצתי להתקין זה כותב לי אין יישומים זמינים להתקנה זו.
פחות או יותר בניסוח הזה.
מה אפשר לעשות?@yehudammm יש לך סייר רוט?
אם כן דרך system-app להגדיר כאפליקציית מערכת
או Data-app לאפליקציה רגילה
תעתיק את הקובץ ותיתן הרשאות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות