דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. מערכות IVR - ימות המשיח
  4. מדריך | בעניין התא הקולי

מדריך | בעניין התא הקולי

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מערכות IVR - ימות המשיח
5 פוסטים 2 כותבים 304 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • האדם החושבה מנותק
    האדם החושבה מנותק
    האדם החושב
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי האדם החושב
    #1

    תגובה: שירות תא קולי בחברות בהם אין תא קולי בחינם!!!
    עשיתי כמו ש @edb1997 כתב שם ,ורציתי להוסיף קצת : א' קובץ שקט תקין תוכלו להוריד מכאן
    שינוי השם הוא במקום המסומן בירוק ולא במקום המסומן באדום
    IMG_20220511_221900_033.jpg
    ולהקלטת ההודעה למשיבון אני ממליץ על האתר הזה ,תבחרו בקול של lior (זה יוצא יותר ברור ) ושימו רווח בין ספרה לספרה (אחרת המספרים ידרסו אחד את השני)
    כדי שתהיה לכם אפשרות לשמוע את המספר ממנו הוקלטה ההודעה וכן שתוכלו להגיע לניהול ולהשמעת קבצים תגדירו בשלוחה 0

    type=playfile
    folder_to_play=/2
    playfile_end_goto=/0
    admin_options_open=yes
    control_play1=say_details_message
    say_details_message=date,time,phone
    details_message_date=heb
    control_play2=go_to_folder
    playfile_control_play_2_goto=/8
    control_play3=go_to_folder
    playfile_control_play_3_goto=/7
    

    וכך כשתקישו 1 תגיעו להשמעת פרטי ההודעה
    את שלוחה 7 או 8 תגדירו כניהול

    type=admin_login
    

    ואת השלוחה השניה תגדירו כתפריט

    type=menu
    

    ותפתחו תתי שלוחות לפי הצורך
    (מקש 2 מפנה לשלוחה 8 ומקש 3 מפנה לשלוחה 7)

    ל תגובה 1 תגובה אחרונה
    3
    • האדם החושבה האדם החושב

      תגובה: שירות תא קולי בחברות בהם אין תא קולי בחינם!!!
      עשיתי כמו ש @edb1997 כתב שם ,ורציתי להוסיף קצת : א' קובץ שקט תקין תוכלו להוריד מכאן
      שינוי השם הוא במקום המסומן בירוק ולא במקום המסומן באדום
      IMG_20220511_221900_033.jpg
      ולהקלטת ההודעה למשיבון אני ממליץ על האתר הזה ,תבחרו בקול של lior (זה יוצא יותר ברור ) ושימו רווח בין ספרה לספרה (אחרת המספרים ידרסו אחד את השני)
      כדי שתהיה לכם אפשרות לשמוע את המספר ממנו הוקלטה ההודעה וכן שתוכלו להגיע לניהול ולהשמעת קבצים תגדירו בשלוחה 0

      type=playfile
      folder_to_play=/2
      playfile_end_goto=/0
      admin_options_open=yes
      control_play1=say_details_message
      say_details_message=date,time,phone
      details_message_date=heb
      control_play2=go_to_folder
      playfile_control_play_2_goto=/8
      control_play3=go_to_folder
      playfile_control_play_3_goto=/7
      

      וכך כשתקישו 1 תגיעו להשמעת פרטי ההודעה
      את שלוחה 7 או 8 תגדירו כניהול

      type=admin_login
      

      ואת השלוחה השניה תגדירו כתפריט

      type=menu
      

      ותפתחו תתי שלוחות לפי הצורך
      (מקש 2 מפנה לשלוחה 8 ומקש 3 מפנה לשלוחה 7)

      ל מנותק
      ל מנותק
      לעזור לכולם
      מורחק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @האדם-החושב אמר במדריך | בעניין התא הקולי:

      כשאני לוחץ על 7 אני לא יכול לשמוע את פרטי ההודעה ,המערכת שונתה?

      כן
      תנסה *0

      האדם החושבה תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ל לעזור לכולם

        @האדם-החושב אמר במדריך | בעניין התא הקולי:

        כשאני לוחץ על 7 אני לא יכול לשמוע את פרטי ההודעה ,המערכת שונתה?

        כן
        תנסה *0

        האדם החושבה מנותק
        האדם החושבה מנותק
        האדם החושב
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3
        פוסט זה נמחק!
        ל תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • האדם החושבה האדם החושב

          פוסט זה נמחק!

          ל מנותק
          ל מנותק
          לעזור לכולם
          מורחק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @האדם-החושב

          say_details_message=date,time,phone
          
          האדם החושבה תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ל לעזור לכולם

            @האדם-החושב

            say_details_message=date,time,phone
            
            האדם החושבה מנותק
            האדם החושבה מנותק
            האדם החושב
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי האדם החושב
            #5
            פוסט זה נמחק!
            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0

            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

            הרשמה התחברות

            • התחברות

            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון
            0
            • חוקי הפורום
            • פופולרי
            • לא נפתר
            • משתמשים
            • חיפוש גוגל בפורום
            • צור קשר