בקשת מידע | מתאם VGA מקבל ל-DVI נותן
-
יש לי בעיה במחשב עם היציאה של VGA. ואני חייב להשתמש בכבל הזה. [לא משנה כעת מדוע].
אני מעוניין להשתמש ביציאה של DVI ולשים מתאם DVI זכר ל- VGA נקבה ואליו לחבר את הכבל VGA.
הבנתי שב DVI יש dvi-i dvi-d וחלקם עושים בעיות עם מתאמים וכו'.
לי יש dvi-d
איך אני ידע האם זה טוב?
אני מתכנן לקנות את זה או את זה
תודה מראש -
י ישראל10 התייחס לנושא זה ב
-
יש לי בעיה במחשב עם היציאה של VGA. ואני חייב להשתמש בכבל הזה. [לא משנה כעת מדוע].
אני מעוניין להשתמש ביציאה של DVI ולשים מתאם DVI זכר ל- VGA נקבה ואליו לחבר את הכבל VGA.
הבנתי שב DVI יש dvi-i dvi-d וחלקם עושים בעיות עם מתאמים וכו'.
לי יש dvi-d
איך אני ידע האם זה טוב?
אני מתכנן לקנות את זה או את זה
תודה מראש@ישראל10 למה לא כבל DVI לDVI מאשר מתאמים?
-
@ישראל10 למה לא כבל DVI לDVI מאשר מתאמים?
@ישראל10 אמר בבקשת מידע | מתאם VGA נקבה ל-DVI זכר:
יש לי בעיה במחשב עם היציאה של VGA. ואני חייב להשתמש בכבל הזה. [לא משנה כעת מדוע].

פשוט זה כבל ענק שמחובר בקיר ואין שום אפשרות להוציא וכו'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות