בקשה | מכשיר וקו לוויז בלבד
-
אני מעוניין במכשיר סמסונג גלאקסי a12 לוויז בלבד אשמח לקבל הצעה למכשיר וסינון eli0431259@gmail.com
-
אני מעוניין במכשיר סמסונג גלאקסי a12 לוויז בלבד אשמח לקבל הצעה למכשיר וסינון eli0431259@gmail.com
-
אני מעוניין במכשיר סמסונג גלאקסי a12 לוויז בלבד אשמח לקבל הצעה למכשיר וסינון eli0431259@gmail.com
@eli-3 אמר בבקשה | מכשיר וקו לוויז בלבד:
אני מעוניין במכשיר סמסונג גלאקסי a12 לוויז בלבד אשמח לקבל הצעה למכשיר וסינון eli0431259@gmail.com
הדרן
עסקן
דרך המלך
כשר פליי
(נתיב
אתרוג
רימון)
למי אין היום כזה מכשיר? -
@eli-3 אמר בבקשה | מכשיר וקו לוויז בלבד:
אני מעוניין במכשיר סמסונג גלאקסי a12 לוויז בלבד אשמח לקבל הצעה למכשיר וסינון eli0431259@gmail.com
הדרן
עסקן
דרך המלך
כשר פליי
(נתיב
אתרוג
רימון)
למי אין היום כזה מכשיר?@MGM-IVR אמר בבקשה | מכשיר וקו לוויז בלבד:
@eli-3 אמר בבקשה | מכשיר וקו לוויז בלבד:
אני מעוניין במכשיר סמסונג גלאקסי a12 לוויז בלבד אשמח לקבל הצעה למכשיר וסינון eli0431259@gmail.com
הדרן
עסקן
דרך המלך
כשר פליי
(נתיב
אתרוג
רימון)
למי אין היום כזה מכשיר?לאתרוג כמדומני
עריכה - מסתבר שגם לאתרוג יש -
אני מעוניין במכשיר סמסונג גלאקסי a12 לוויז בלבד אשמח לקבל הצעה למכשיר וסינון eli0431259@gmail.com
@eli-3 אמר בבקשה | מכשיר וקו לוויז בלבד:
אני מעוניין במכשיר סמסונג גלאקסי a12 לוויז בלבד אשמח לקבל הצעה למכשיר וסינון eli0431259@gmail.com
@יושב-אהלים יש לו פתרון מעולה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות