סינכרון יאנג אופליין (פתיחת קובץ VCF)
-
יש לי יאנג כשר אורגינל.
ביצוא אנשי קשר לכרטיס זיכרון הוא מייצא קובץ יחיד של VCF הכולל את כל האנשי קשר.
אנשים של ווינ' ואאוטלוק מזהים רק את המס' הראשון באלפון.
אנשי הקשר של ווינ' מזהה אחד אחר השני אך במקום התווים של האותיות הוא רושם סימונים מוזרים (הוא מציג את המספרים אחד אחד. כלומר רק לארח שמירת איש קשר אחד הוא פותח את השני)
למי שיש פיתרון הוגן אשמח מאאד לשמוע!!
(סינכרון לגוגל לא אפשרי כי המכשיר מת..)
תודה רבה! -
יש לי יאנג כשר אורגינל.
ביצוא אנשי קשר לכרטיס זיכרון הוא מייצא קובץ יחיד של VCF הכולל את כל האנשי קשר.
אנשים של ווינ' ואאוטלוק מזהים רק את המס' הראשון באלפון.
אנשי הקשר של ווינ' מזהה אחד אחר השני אך במקום התווים של האותיות הוא רושם סימונים מוזרים (הוא מציג את המספרים אחד אחד. כלומר רק לארח שמירת איש קשר אחד הוא פותח את השני)
למי שיש פיתרון הוגן אשמח מאאד לשמוע!!
(סינכרון לגוגל לא אפשרי כי המכשיר מת..)
תודה רבה!@eitcok-grafik תמיר את הקובץ לvcard אולי זה יעזור
-
יש לי יאנג כשר אורגינל.
ביצוא אנשי קשר לכרטיס זיכרון הוא מייצא קובץ יחיד של VCF הכולל את כל האנשי קשר.
אנשים של ווינ' ואאוטלוק מזהים רק את המס' הראשון באלפון.
אנשי הקשר של ווינ' מזהה אחד אחר השני אך במקום התווים של האותיות הוא רושם סימונים מוזרים (הוא מציג את המספרים אחד אחד. כלומר רק לארח שמירת איש קשר אחד הוא פותח את השני)
למי שיש פיתרון הוגן אשמח מאאד לשמוע!!
(סינכרון לגוגל לא אפשרי כי המכשיר מת..)
תודה רבה!@eitcok-grafik מה קורה שאתה מייבא את הקובץ לאנשי קשר של גוגל?
-
הוא טוען שהמכשיר מת...
-
הוא טוען שהמכשיר מת...
@זונדל-גרנד מה הקשר?
-
@זונדל-גרנד מה הקשר?
-
@A0533057932 הצליח!
תודה רבה!!נ.ב. הוא לא ייבא את הערות הנוספות לאנשי קשר, רק את השם מייל והטל'.
-
@זונדל-גרנד מה הקשר?
@A0533057932 אמר בסינכרון יאנג אופליין (פתיחת קובץ VCF):
@זונדל-גרנד מה הקשר?
איך לא חשבת על זה? איך הוא ייבא מחשבון גוגל אם הוא טען שהמכשיר מת??
-
@A0533057932 אמר בסינכרון יאנג אופליין (פתיחת קובץ VCF):
@זונדל-גרנד מה הקשר?
איך לא חשבת על זה? איך הוא ייבא מחשבון גוגל אם הוא טען שהמכשיר מת??
@זונדל-גרנד אבל יש לו קובץ של האנשים קשר
למה הוא צריך את המכשיר? -
לדעתי.. מומלץ קודם לנטרל גישה לכל האפליקציות ששואבות את האנשי קשר מאנשי קשר של גוגל..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות