חדר ועידה
-
@אצי חיובי. M1008
-
@עורך-מקומי אמר בחדר ועידה:
@אצי חיובי. M1008
M1816 הנך מועבר לחדר הועידה
לא זה M1008 השידור יחל מיד עם כניסתו של המנהל.@אצי אז תרד למטה. זה לפי סדר המספרים.

-
@אצי אז תרד למטה. זה לפי סדר המספרים.

-
@אצי חיובי. M1008
@עורך-מקומי
איך אני עושה שכולם יכנסו במצב מושתק?? -
conf_bridge_type=broadcaster -
conf_bridge_type=broadcaster@עורך-מקומי בהגדרות מתקדמות של איזה שלוחה??
-
@עורך-מקומי בהגדרות מתקדמות של איזה שלוחה??
@אצי בשלוחה של המשתתפים
-
@אצי בשלוחה של המשתתפים
-
@עורך-מקומי אמר בחדר ועידה:
@אצי בשלוחה של המשתתפים
כלומר איפה שנכנסים לשמוע את השידור חי נכון??
תודה
@אצי חיובי
בכיף!
-
@אצי חיובי
בכיף!
-
@עורך-מקומי @שמואל
היה לי את הראשון שזה בעצם נותן לכולם אופציה לדבר להוריד אותו עכשיו??
conf_bridge_type=speech
conf_bridge_type=broadcaster@אצי בדיוק. להחליף את המילה
speechבbroadcaster -
@אצי בדיוק. להחליף את המילה
speechבbroadcaster@עורך-מקומי אבל זה יתן להם לדבר גם??
-
@עורך-מקומי אבל זה יתן להם לדבר גם??
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות