עזרה | windows 10 enterprise גירסה 1803
-
-
-
@יחצאל
כמדומה שכאן https://tb.rg-adguard.net/public.php
וראה כאן https://mitmachim.top/post/419542 -
@יחצאל
כדברי @amit5470
וראה כאן https://mitmachim.top/post/419551 -
@יחצאל מוזר למה הוא כותב שהנסיון התקנה הוא על כונן USB
הקובץ נמצא במחשב או בדיסק און קי?
אם הוא לא במחשב תעביר אותו ותפעיל משם -
@יחצאל אני לא יודע אם קשור מדי פעם כשאני פותח את המחשב קופץ חלון עם נוסח בסגנון "אל תנתק את כונן USB אחרת סביבת העבודה של windows to go עלולה לקרוס ואתה עלול לאבד נתונים"
@יחצאל אמר בעזרה | windows 10 enterprise גירסה 1803:
@יחצאל אני לא יודע אם קשור מדי פעם כשאני פותח את המחשב קופץ חלון עם נוסח בסגנון "אל תנתק את כונן USB אחרת סביבת העבודה של windows to go עלולה לקרוס ואתה עלול לאבד נתונים"
זה ודאי קשור, כנראה מי שעשה התקנה של המערכת היה מידי חובבני ובמקום לעשות התקנה רגילה התקין to go, ואז המערכת מזהה את הדיסק קשיח בתור USB
לדעתי הפיתרון היחיד הוא לגבות את כל החומר ולעשות התקנה נקיה
ותעלה תמונה מניהול דיסקים (לחצן ימני על התחל ואז בחר ניהול דיסקים) -
@יחצאל אמר בעזרה | windows 10 enterprise גירסה 1803:
@יחצאל אני לא יודע אם קשור מדי פעם כשאני פותח את המחשב קופץ חלון עם נוסח בסגנון "אל תנתק את כונן USB אחרת סביבת העבודה של windows to go עלולה לקרוס ואתה עלול לאבד נתונים"
זה ודאי קשור, כנראה מי שעשה התקנה של המערכת היה מידי חובבני ובמקום לעשות התקנה רגילה התקין to go, ואז המערכת מזהה את הדיסק קשיח בתור USB
לדעתי הפיתרון היחיד הוא לגבות את כל החומר ולעשות התקנה נקיה
ותעלה תמונה מניהול דיסקים (לחצן ימני על התחל ואז בחר ניהול דיסקים) -
@יחצאל אמר בעזרה | windows 10 enterprise גירסה 1803:
@יחצאל אני לא יודע אם קשור מדי פעם כשאני פותח את המחשב קופץ חלון עם נוסח בסגנון "אל תנתק את כונן USB אחרת סביבת העבודה של windows to go עלולה לקרוס ואתה עלול לאבד נתונים"
זה ודאי קשור, כנראה מי שעשה התקנה של המערכת היה מידי חובבני ובמקום לעשות התקנה רגילה התקין to go, ואז המערכת מזהה את הדיסק קשיח בתור USB
לדעתי הפיתרון היחיד הוא לגבות את כל החומר ולעשות התקנה נקיה
ותעלה תמונה מניהול דיסקים (לחצן ימני על התחל ואז בחר ניהול דיסקים)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
מה הלאה?

