בעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן
-
@87937
צודק
היסודי לא אמור לקחת כזה הרבה זמן
גם אם זה HDD ועם הרבה תוכנות שעולות בהפעלה - זה יותר מידי זמן@משה-מזרחי
וכמעט אין תוכנות שעולות בהפעלה -
@משה-מזרחי
מערכת ההפעלה והתוכנות נמצאים על SSD -
@משה-מזרחי
רק כונן D (2TB) -
@משה-מזרחי
רק כונן D (2TB) -
@משה-מזרחי
בלי הכונן? -
@משה-מזרחי
בלי הכונן? -
@משה-מזרחי
בלי הכונן? -
@87937 כן
האמת היא אולי לפני זה תעלה צילום מניהול דיסקים ודו"ח סמארט@מתכנת-חובב אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:
@87937 כן
האמת היא אולי לפני זה תעלה צילום מניהול דיסקים ודו"ח סמארטשאיך עושים את זה?
-
@מתכנת-חובב אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:
@87937 כן
האמת היא אולי לפני זה תעלה צילום מניהול דיסקים ודו"ח סמארטשאיך עושים את זה?
-
@מתכנת-חובב אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:
@87937 כן
האמת היא אולי לפני זה תעלה צילום מניהול דיסקים ודו"ח סמארטשאיך עושים את זה?
-
@משה-מזרחי אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:
מקש ימני על ווינדוס
אני בדרך כלל לא מדריך ככה כי אם יש כאלו שיש להם תוכנה שמשנה את תפריט ההתחל לחיצה ימנית לא תביא להם את התפריט הזה
-
@משה-מזרחי אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:
מקש ימני על ווינדוס
אני בדרך כלל לא מדריך ככה כי אם יש כאלו שיש להם תוכנה שמשנה את תפריט ההתחל לחיצה ימנית לא תביא להם את התפריט הזה
@מתכנת-חובב
חייב להוריד את התוכנה? -
@מתכנת-חובב
חייב להוריד את התוכנה?צריך עוד משהו?
-
צריך עוד משהו?
-
@87937 את התמונה מניהול דיסקים ביקשתי כדי לבדוק שהדיסק היא לא דינמי - מה שגורם הרבה פעמים לאיטיות בהפעלה. אבל מתברר שזה לא זה.
את הדו"ח הנ"ל ביקשתי מאותה סיבה - בעיה בכונן, גם אם הוא לא של מערכת ההפעלה יכולה לגרום לאיטיות, אבל ממבט לא מקצועי נראה שזה לא נובע משם גם כן. -
צריך עוד משהו?
@87937 לא מובן לי למה כונן C מותקן 2 partitions קדימה במקום רק 1
בקשר לדוח הSMART שלו הוא לא סוגה בשושנים
בקשר לדוח של כונן D אני בספק אם הנתונים נכונים -
@87937 לא מובן לי למה כונן C מותקן 2 partitions קדימה במקום רק 1
בקשר לדוח הSMART שלו הוא לא סוגה בשושנים
בקשר לדוח של כונן D אני בספק אם הנתונים נכונים@משחזר-מידע @משה-מזרחי @מתכנת-חובב
דבר ראשון תודה לכל העוזרים
אני ממש מעריךדבר שני ניתקתי את כונן D ובמקום 10 דקות האיתחול לוקח 8 דקות (ניסיתי פעמים)
-
@87937 לא מובן לי למה כונן C מותקן 2 partitions קדימה במקום רק 1
בקשר לדוח הSMART שלו הוא לא סוגה בשושנים
בקשר לדוח של כונן D אני בספק אם הנתונים נכונים@משחזר-מידע אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:
@87937 לא מובן לי למה כונן C מותקן 2 partitions קדימה במקום רק 1
בקשר לדוח הSMART שלו הוא לא סוגה בשושנים
בקשר לדוח של כונן D אני בספק אם הנתונים נכוניםלמה אתה מתכון? (כל 3 המושגים)
בתודה מראש -
@משחזר-מידע אמר בבעיה | הפעלה מחדש לוקחת המון זמן:
@87937 לא מובן לי למה כונן C מותקן 2 partitions קדימה במקום רק 1
בקשר לדוח הSMART שלו הוא לא סוגה בשושנים
בקשר לדוח של כונן D אני בספק אם הנתונים נכוניםלמה אתה מתכון? (כל 3 המושגים)
בתודה מראש
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


