בקשה | הגדלת גודל תמונה
-
שלום אשמח אם מישהו יכול לעזור לי בתמונה קטנה איך אני יכול להגדיל זאת באופן שיהיה ברור וחד
ולא שיראה מטושטש -
שלום אשמח אם מישהו יכול לעזור לי בתמונה קטנה איך אני יכול להגדיל זאת באופן שיהיה ברור וחד
ולא שיראה מטושטש@ברוך-קליין אמר בבקשה | הגדלת גודל תמונה:
שלום אשמח אם מישהו יכול לעזור לי בתמונה קטנה איך אני יכול להגדיל זאת באופן שיהיה ברור וחד
ולא שיראה מטושטשנסה פה
https://deep-image.ai/ -
שלום אשמח אם מישהו יכול לעזור לי בתמונה קטנה איך אני יכול להגדיל זאת באופן שיהיה ברור וחד
ולא שיראה מטושטש@ברוך-קליין יש הרבה תוכנות ואתרים להגדלת תמונות,
התוכנות הכי טובות לכך (לדעתי) בתשלום זה Topaz Gigapixel או ON1 Resize (יש לשניהם פריצות, אם תרצה תגיד)
התוכנה הכי טובה בחינם זה reshade.
לפיתרונות אונליין יש בד"כ ביצועים מוגבלים. -
מ מושיקו 2000 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות