שיאומי כשר.
-
@יעקב-ישראל עכשיו אני רואה שהעתקתי ממך...

-
@אביי אמר בשיאומי כשר.:
@שמואל אבל זה לא חוטים מולחמים וכדו'... סה"כ לפתוח את הפאנל...
ככה זה בכל מכשיר..
מה בסמסונג זה מולחם??@שמואל אמר בשיאומי כשר.:
@אביי אמר בשיאומי כשר.:
@שמואל אבל זה לא חוטים מולחמים וכדו'... סה"כ לפתוח את הפאנל...
ככה זה בכל מכשיר..
מה בסמסונג זה מולחם??כן אבל יש סמארטפונים היום שהבטרייה שלהם היא חלק מהמכשיר כמו בטאבלטים המצויים, שאתה צריך להלחים את החוטים,
בעצם בוא נגדיר את זה ככה, היא פריקה ולא נשלפת!
-
אגב, אין עדיין של הוועדה רשמי, זה לא רשמי.. עדיין אין אישור.. אבל זה בתהליכים..יש לשיאומים עדיין IMEI של C2

-
@שמואל אמר בשיאומי כשר.:
אגב, אין עדיין של הוועדה רשמי, זה לא רשמי.. עדיין אין אישור.. אבל זה בתהליכים..יש לשיאומים עדיין IMEI של C2

אפי' שזה מבוסס אנדראויד לא ניתן לשנות את IMEI ?
-
@מנדי ניתן לשנות IMEI.
וזה הבעיה, הוועדה לא תתן לזה ככה אישור, אמור להיות להם tac משלהם של imei שיאושר. -
@שמואל בעניין הקליטה והבטריה משהו נראה לי מוזר
נתקלת במשהו דומה@יעקב-ישראל אמר בשיאומי כשר.:
@שמואל בעניין הקליטה והבטריה משהו נראה לי מוזר
נתקלת במשהו דומה???
או שזה היה רק אצלי
והאם הבנת מה התכוונתי בעניין השמע ? -
@מנדי שאין להם עדייןtac משלהם וכל מה שפורסם יש להם IMEI מועתק מC2.
כלומר, שעדיין הם לא קיבלו אישור רשמי מהוועדה... -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות