שלוחת ניתוב
-
@שמואל אמר בשלוחת ניתוב:
@QJDTOP אמר בשלוחת ניתוב:
יחידה מימות ודקה מגולן
למה אתה לא בא בטענות שגם אתה משלח חשמל לחברת חשמל?
אני לא מבין אותך, אתה מחייג דרך הפלטפרומה של ימות המשיח ועל זה אתה צריך לשלםנכון אבל לגולן אתה משלם דקות
-
@QJDTOP למרות שאני אומר שלא משנה הגודל, אבל תקרא שוב:
אתה מחייג דרך הפלטפרומה של ימות המשיח ועל זה אתה צריך לשלם
-
-
-
-
@QJDTOP אמר בשלוחת ניתוב:
@sh774 אמר בשלוחת ניתוב:
לא זה מנתב למחשב
אני צריך למספר נייד שמישהו
כללומר זה המתנה בתו3 לדיבור אם מישהו
-
@sh774 אמר בשלוחת ניתוב:
@QJDTOP אמר בשלוחת ניתוב:
@sh774 אמר בשלוחת ניתוב:
יש תך כזה במחשב?
אוכל להתחבר אילך?מה?
אין לי מחשב עם חיבור תמיד!
-
@sh774 אמר בשלוחת ניתוב:
@QJDTOP אמר בשלוחת ניתוב:
@sh774 אמר בשלוחת ניתוב:
יש תך כזה במחשב?
אוכל להתחבר אילך?מה?
אין לי מחשב עם חיבור תמיד!
-
@sh774 אמר בשלוחת ניתוב:
@QJDTOP אמר בשלוחת ניתוב:
@sh774 אמר בשלוחת ניתוב:
יש תך כזה במחשב?
אוכל להתחבר אילך?מה?
אין לי מחשב עם חיבור תמיד!
@QJDTOP אמר בשלוחת ניתוב:
@sh774 אמר בשלוחת ניתוב:
@QJDTOP אמר בשלוחת ניתוב:
@sh774 אמר בשלוחת ניתוב:
יש תך כזה במחשב?
אוכל להתחבר אילך?מה?
אין לי מחשב עם חיבור תמיד!
מה אני יעשה
-
@QJDTOP אמר בשלוחת ניתוב:
@sh774 אמר בשלוחת ניתוב:
נראה לי שכן
לא הבנתי אפשר לנתב למספר או לא?
קצת סדר למספר יעלה כסף אולי דרך ip זה יצא לך זול למחשב זה חינם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות