בקשת מידע | גרסת קושחה כשרה לנוקיה סי 2
-
@ישניאור אמר בבקשת מידע | גרסת קושחה כשרה לנוקיה סי 2:
התוכנה של החלפת תפריטים לא עובדת לי במחשב
קראת את המדריך ש @אלישי כתב להחלפת תפריטים?
-
@ישניאור אמר בבקשת מידע | גרסת קושחה כשרה לנוקיה סי 2:
התוכנה של החלפת תפריטים לא עובדת לי במחשב
קראת את המדריך ש @אלישי כתב להחלפת תפריטים?
@ephraum-tzvi קראתי את המדריך, אבל התוכנה MobiMB לא קוראת את הטלפון
-
@ephraum-tzvi קראתי את המדריך, אבל התוכנה MobiMB לא קוראת את הטלפון
-
@ישניאור ווידאת שבסט לא פועלת? והתקנת דרייברים?
-
@ephraum-tzvi קראתי את המדריך, אבל התוכנה MobiMB לא קוראת את הטלפון
@ישניאור אמר בבקשת מידע | גרסת קושחה כשרה לנוקיה סי 2:
@ephraum-tzvi קראתי את המדריך, אבל התוכנה MobiMB לא קוראת את הטלפון
תתחבר דרך הבלוטוס הכי קל
-
@ישניאור אמר בבקשת מידע | גרסת קושחה כשרה לנוקיה סי 2:
@ephraum-tzvi קראתי את המדריך, אבל התוכנה MobiMB לא קוראת את הטלפון
תתחבר דרך הבלוטוס הכי קל
-
@ישניאור אמר בבקשת מידע | גרסת קושחה כשרה לנוקיה סי 2:
@אחד-מאנש איך עושים את זה בבלוטוס?
כאן ענו לך
@דוד-5555 אמר בבקשת מידע | גרסת קושחה כשרה לנוקיה סי 2:
כאן נתתי פעם הדרכה איך לחבר את הפלאפון עם בלוטוס
השאלה היא אם אתה על מחשב נייד (שיש בו בלוטוס)
או נייח (שרגיל אין בו בלוטוס)
או בחדר מחשבים (שלרוב חסום הגדרות הבלוטוס)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות