בירור | הכשרת מיני -jelly 2
-
שלום וערב טוב
מישהו יודע אם יש לפלאפון- jelly 2 עברית בשפות של הפלאפון
ואם אפשר לשנות לו את ה-IMEI
ואם אפשר לרוטט אותו (כדי להוריד לו את ה-wifi)נ.ב. אם מישהו מכיר סמארטפון מיני שיש לו עברית ושאפשר לרוטט אותו (ולמחוק לו את ה-wifi)
ויחסית זול ולא אנדרואיד ישן אלא חדש 9 ומעלה
חבל שלסמסונג אין משהו חדש קטן בסגנון גודל של היאנג -
שלום וערב טוב
מישהו יודע אם יש לפלאפון- jelly 2 עברית בשפות של הפלאפון
ואם אפשר לשנות לו את ה-IMEI
ואם אפשר לרוטט אותו (כדי להוריד לו את ה-wifi)נ.ב. אם מישהו מכיר סמארטפון מיני שיש לו עברית ושאפשר לרוטט אותו (ולמחוק לו את ה-wifi)
ויחסית זול ולא אנדרואיד ישן אלא חדש 9 ומעלה
חבל שלסמסונג אין משהו חדש קטן בסגנון גודל של היאנג@אודי-דיאמנט @משה-144 העלה פעם איזה פוסט לגבי הכשרה של הטלפון הזה
-
שלום וערב טוב
מישהו יודע אם יש לפלאפון- jelly 2 עברית בשפות של הפלאפון
ואם אפשר לשנות לו את ה-IMEI
ואם אפשר לרוטט אותו (כדי להוריד לו את ה-wifi)נ.ב. אם מישהו מכיר סמארטפון מיני שיש לו עברית ושאפשר לרוטט אותו (ולמחוק לו את ה-wifi)
ויחסית זול ולא אנדרואיד ישן אלא חדש 9 ומעלה
חבל שלסמסונג אין משהו חדש קטן בסגנון גודל של היאנג@אודי-דיאמנט
רוט: https://www.droidwin.com/root-jelly-2-magisk/ [עובד מעולה!]
מצריך פתיחת בוטלאדר! [יש שם קישור לזה גם...]imei : אינני יודע, מסתמא בפורום ינחו אותך [זה לכאו' לא MTK]
-
@אודי-דיאמנט
רוט: https://www.droidwin.com/root-jelly-2-magisk/ [עובד מעולה!]
מצריך פתיחת בוטלאדר! [יש שם קישור לזה גם...]imei : אינני יודע, מסתמא בפורום ינחו אותך [זה לכאו' לא MTK]
@אליר325000
ולגבי עברית ושינוי IMEI ידוע לך משהו@
-
@אליר325000
ולגבי עברית ושינוי IMEI ידוע לך משהו@
פוסט זה נמחק! -
@אליר325000
ולגבי עברית ושינוי IMEI ידוע לך משהו@
@אודי-דיאמנט עברית לכאו' יש [כך זכור לי] ולא מצריך מורלוקאל
IMEI אני אישית לא יודע איך לשנות, אבל מסתמא יש פה מישהו שידע. -
שלום וערב טוב
מישהו יודע אם יש לפלאפון- jelly 2 עברית בשפות של הפלאפון
ואם אפשר לשנות לו את ה-IMEI
ואם אפשר לרוטט אותו (כדי להוריד לו את ה-wifi)נ.ב. אם מישהו מכיר סמארטפון מיני שיש לו עברית ושאפשר לרוטט אותו (ולמחוק לו את ה-wifi)
ויחסית זול ולא אנדרואיד ישן אלא חדש 9 ומעלה
חבל שלסמסונג אין משהו חדש קטן בסגנון גודל של היאנג -
@אודי-דיאמנט
רוט: https://www.droidwin.com/root-jelly-2-magisk/ [עובד מעולה!]
מצריך פתיחת בוטלאדר! [יש שם קישור לזה גם...]imei : אינני יודע, מסתמא בפורום ינחו אותך [זה לכאו' לא MTK]
@אליר325000 אמר בבירור | הכשרת מיני -jelly 2:
@אודי-דיאמנט
רוט: https://www.droidwin.com/root-jelly-2-magisk/ [עובד מעולה!]
מצריך פתיחת בוטלאדר! [יש שם קישור לזה גם...]imei : אינני יודע, מסתמא בפורום ינחו אותך [זה לכאו' לא MTK]
זה Mtk
-
@אליר325000 אמר בבירור | הכשרת מיני -jelly 2:
@אודי-דיאמנט
רוט: https://www.droidwin.com/root-jelly-2-magisk/ [עובד מעולה!]
מצריך פתיחת בוטלאדר! [יש שם קישור לזה גם...]imei : אינני יודע, מסתמא בפורום ינחו אותך [זה לכאו' לא MTK]
זה Mtk
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות