דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. מדריכים - מחשבים וטכנולוגיה
  4. מדריך להשבתת/הסרת חנות מיקרוסופט

מדריך להשבתת/הסרת חנות מיקרוסופט

מתוזמן נעוץ נעול הועבר מדריכים - מחשבים וטכנולוגיה
הסרת תוכנותמיקרוסופטחנותהשבתההסרה
3 פוסטים 2 כותבים 726 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • שלום כהןש מנותק
    שלום כהןש מנותק
    שלום כהן
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום כהן
    #1

    שלום לכולם.
    אגיש כאן 2 דרכים להסרה או השבתה של חנות האפליקציות של מיקרוסופט בווינדוס.

    הבהרה חשובה!
    אני מגיש כאן רק את הדרך להסיר/להשבית ולא את הדרך להפעיל/להתקין מחדש את החנות.
    הדבר נעשה בכוונה תחילה למי שרוצה לדעת איך למחוק את החנות ולא רוצה לדעת כיצד מחזירים אותה.

    משתמשי נטפרי - מדריך זה לא רלוונטי אליכם כי החנות כבר חסומה על ידי נטפרי.


    דרך 1 - השבתת החנות (לא מסיר רק משבית)
    יש להוריד את הקובץ הזה למחשב. לפתוח ולהתקין אותו.

    כשתפתחו את הקובץ תראו את ההודעה הבאה:
    disable.png
    ללחוץ כן וזהו.
    מומלץ להפעיל מחדש במידה וזה עדיין לא עבד.
    חשוב לציין שדרך זו לא עובדת בכל המחשבים, אבל הדרך השנייה בוודאי תעבוד.


    דרך 2 - הסרת החנות
    חפשו בהתחל "powershell". יש ללחוץ על התוכנה קליק ימיני ולבחור "הפעל כמנהל".
    powershell.png

    חלון כחול ייפתח:
    powershellblue.png

    העתיקו את הפקודה הבאה:

    Get-AppxPackage *windowsstore* | Remove-AppxPackage
    

    הדביקו אותה בחלון הכחול ולחצו אנטר וחכו עד שהחנות תימחק מהמחשב.

    זה הכל. ברכה והצלחה .

    https://cohenkosherstore.com

    DANI123D תגובה 1 תגובה אחרונה
    9
    • שלום כהןש שלום כהן

      שלום לכולם.
      אגיש כאן 2 דרכים להסרה או השבתה של חנות האפליקציות של מיקרוסופט בווינדוס.

      הבהרה חשובה!
      אני מגיש כאן רק את הדרך להסיר/להשבית ולא את הדרך להפעיל/להתקין מחדש את החנות.
      הדבר נעשה בכוונה תחילה למי שרוצה לדעת איך למחוק את החנות ולא רוצה לדעת כיצד מחזירים אותה.

      משתמשי נטפרי - מדריך זה לא רלוונטי אליכם כי החנות כבר חסומה על ידי נטפרי.


      דרך 1 - השבתת החנות (לא מסיר רק משבית)
      יש להוריד את הקובץ הזה למחשב. לפתוח ולהתקין אותו.

      כשתפתחו את הקובץ תראו את ההודעה הבאה:
      disable.png
      ללחוץ כן וזהו.
      מומלץ להפעיל מחדש במידה וזה עדיין לא עבד.
      חשוב לציין שדרך זו לא עובדת בכל המחשבים, אבל הדרך השנייה בוודאי תעבוד.


      דרך 2 - הסרת החנות
      חפשו בהתחל "powershell". יש ללחוץ על התוכנה קליק ימיני ולבחור "הפעל כמנהל".
      powershell.png

      חלון כחול ייפתח:
      powershellblue.png

      העתיקו את הפקודה הבאה:

      Get-AppxPackage *windowsstore* | Remove-AppxPackage
      

      הדביקו אותה בחלון הכחול ולחצו אנטר וחכו עד שהחנות תימחק מהמחשב.

      זה הכל. ברכה והצלחה .

      DANI123D מחובר
      DANI123D מחובר
      DANI123
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @שלום-כהן אמר במדריך להשבתת/הסרת חנות מיקרוסופט:

      העתיקו את הפקודה הבאה:
      Get-AppxPackage windowsstore | Remove-AppxPackage

      אם אני במקום windowsstore אני כותב שם של אפליקציה אחרת זה יסיר אותה?

      שלום כהןש תגובה 1 תגובה אחרונה
      2
      • DANI123D DANI123

        @שלום-כהן אמר במדריך להשבתת/הסרת חנות מיקרוסופט:

        העתיקו את הפקודה הבאה:
        Get-AppxPackage windowsstore | Remove-AppxPackage

        אם אני במקום windowsstore אני כותב שם של אפליקציה אחרת זה יסיר אותה?

        שלום כהןש מנותק
        שלום כהןש מנותק
        שלום כהן
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי שלום כהן
        #3

        @DANI123 אמת בדבריך.

        אם אתה רוצה למחוק עוד יישומים על הדרך, תכתוב קודם את הפקודה הזאת לקבל את רשימת היישומים ואת שם החבילה שלהם:

        Get-AppxPackage | Select Name, PackageFullName
        

        ואז תלחץ על היישום שאתה רוצה למחוק, וכשהוא מסומן תלחץ Enter כדי להעתיק את שם החבילה שלו.

        ואז תבצע את אותו הפקודה עם שם החבילה שהעתקת.

        Get-AppxPackage *שם החבילה* | Remove-AppxPackage
        

        https://cohenkosherstore.com

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        7
        • שמואל ש.ש שמואל ש. התייחס לנושא זה ב
        • A0533057932A A0533057932 התייחס לנושא זה ב

        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

        הרשמה התחברות

        • התחברות

        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
        • פוסט ראשון
          פוסט אחרון
        0
        • חוקי הפורום
        • פופולרי
        • לא נפתר
        • משתמשים
        • חיפוש גוגל בפורום
        • צור קשר