מדריך להשבתת/הסרת חנות מיקרוסופט
-
שלום לכולם.
אגיש כאן 2 דרכים להסרה או השבתה של חנות האפליקציות של מיקרוסופט בווינדוס.הבהרה חשובה!
אני מגיש כאן רק את הדרך להסיר/להשבית ולא את הדרך להפעיל/להתקין מחדש את החנות.
הדבר נעשה בכוונה תחילה למי שרוצה לדעת איך למחוק את החנות ולא רוצה לדעת כיצד מחזירים אותה.משתמשי נטפרי - מדריך זה לא רלוונטי אליכם כי החנות כבר חסומה על ידי נטפרי.
דרך 1 - השבתת החנות (לא מסיר רק משבית)
יש להוריד את הקובץ הזה למחשב. לפתוח ולהתקין אותו.כשתפתחו את הקובץ תראו את ההודעה הבאה:

ללחוץ כן וזהו.
מומלץ להפעיל מחדש במידה וזה עדיין לא עבד.
חשוב לציין שדרך זו לא עובדת בכל המחשבים, אבל הדרך השנייה בוודאי תעבוד.
דרך 2 - הסרת החנות
חפשו בהתחל "powershell". יש ללחוץ על התוכנה קליק ימיני ולבחור "הפעל כמנהל".

חלון כחול ייפתח:

העתיקו את הפקודה הבאה:
Get-AppxPackage *windowsstore* | Remove-AppxPackageהדביקו אותה בחלון הכחול ולחצו אנטר וחכו עד שהחנות תימחק מהמחשב.
זה הכל. ברכה והצלחה .
-
שלום לכולם.
אגיש כאן 2 דרכים להסרה או השבתה של חנות האפליקציות של מיקרוסופט בווינדוס.הבהרה חשובה!
אני מגיש כאן רק את הדרך להסיר/להשבית ולא את הדרך להפעיל/להתקין מחדש את החנות.
הדבר נעשה בכוונה תחילה למי שרוצה לדעת איך למחוק את החנות ולא רוצה לדעת כיצד מחזירים אותה.משתמשי נטפרי - מדריך זה לא רלוונטי אליכם כי החנות כבר חסומה על ידי נטפרי.
דרך 1 - השבתת החנות (לא מסיר רק משבית)
יש להוריד את הקובץ הזה למחשב. לפתוח ולהתקין אותו.כשתפתחו את הקובץ תראו את ההודעה הבאה:

ללחוץ כן וזהו.
מומלץ להפעיל מחדש במידה וזה עדיין לא עבד.
חשוב לציין שדרך זו לא עובדת בכל המחשבים, אבל הדרך השנייה בוודאי תעבוד.
דרך 2 - הסרת החנות
חפשו בהתחל "powershell". יש ללחוץ על התוכנה קליק ימיני ולבחור "הפעל כמנהל".

חלון כחול ייפתח:

העתיקו את הפקודה הבאה:
Get-AppxPackage *windowsstore* | Remove-AppxPackageהדביקו אותה בחלון הכחול ולחצו אנטר וחכו עד שהחנות תימחק מהמחשב.
זה הכל. ברכה והצלחה .
-
@שלום-כהן אמר במדריך להשבתת/הסרת חנות מיקרוסופט:
העתיקו את הפקודה הבאה:
Get-AppxPackage windowsstore | Remove-AppxPackageאם אני במקום windowsstore אני כותב שם של אפליקציה אחרת זה יסיר אותה?
@DANI123 אמת בדבריך.
אם אתה רוצה למחוק עוד יישומים על הדרך, תכתוב קודם את הפקודה הזאת לקבל את רשימת היישומים ואת שם החבילה שלהם:
Get-AppxPackage | Select Name, PackageFullNameואז תלחץ על היישום שאתה רוצה למחוק, וכשהוא מסומן תלחץ Enter כדי להעתיק את שם החבילה שלו.
ואז תבצע את אותו הפקודה עם שם החבילה שהעתקת.
Get-AppxPackage *שם החבילה* | Remove-AppxPackage -
ש שמואל ש. התייחס לנושא זה ב
-
A A0533057932 התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות